تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

۲۳ پروژه عمرانی و تولیدی در فردیس به بار نشست

  • کد خبر : 234480
  • 04 شهریور 1401 - 4:48

همزمان با دومین روز از هفته دولت ۲۳ پروژه عمرانی عمرانی، تولیدی، فرهنگی، آموزشی و ورزشی عصر پنجشنبه با حضور مجتبی عبداللهی استاندار البرز در شهرستان فردیس این استان مورد بهره برداری قرار گرفتند.

به گزارش کمال مهر، فرماندار فردیس در حاشیه آیین گشایش این پروژه ها اعلام کرد: برای اجرای این پروژه ها ۱۱۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی و بخش خصوصی هزینه شده است.
خداداد کاشفی افزود: پروژه های بخش دولتی و عمومی شامل طرح توسعه مخابرات منطقه منظریه، بهسازی معابر روستایی،آبرسانی،حفر و تجهیز چاه آب، احداث و بازسازی منازل مددجویان کمیته امداد، راه اندازی ایستگاه خودکار باران سنجی هواشناسی، یک مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز ، ساماندهی و تکمیل بلوار شهدای اقتدار، جدولگذاری زیرسازی و آسفالت معابر روستای فرخ آباد، بهره برداری از چاه آب شرب فرخ آباد، بهره برداری از فاز یک بهسازی محور روستایی فرخ آباد، تامین برق و اجرای طرح انتقال آب کشاورزی است که اجرای این پروژه ها ۴۸ میلیارد تومان هزینه دربرداشته است.
 

 
وی اظهار داشت: راه اندازی کارخانه های هواساز کولرآبی صنعتی و هواکش صنعتی، تولید انواع تابلو برق، ساخت جارو برقی خشک، ماکارونی، بازسازی انواع ماشین بافندگی و چاپ رنگرزی، ساخت انواع صفحه ورق پلی اتیلن و پلی پروپیلن، تولید انواع ظروف پلاستیکی دهان گشاد و تولید قالب شکل دهی ورق و تزریق لاستیک و پلاستیک از جمله پروژه های بخش خصوصی است که با اعتبار ۵۷ میلیارد تومان افتتاح شد.
وی افزود: همچنین تعدادی دیگر پروژه تولیدی و عمرانی با صرف ۱۰ میلیارد تومان در فردیس افتتاح شد که با افتتاح این پروژه ها در بخش دولتی و خصوصی ۲۸۰ نفر مشغول به کار شدند.
شهرستان فردیس با ۷۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز قرار دارد.
به مناسبت هفته دولت ۲۳۸ پروژه دولتی و خصوصی با اعتباری حدود ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای حدود ۲ هزار و ۸۰۰ نفر در هفته دولت در این استان بهره برداری می رسد که از این تعداد ۱۷۴ پروژه در بخش دولتی با اعتباری حدود سه هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=234480

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x