تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

بیمارستان ۶۴ تختخوابی در شهر جدید مهستان ساخته می شود

  • کد خبر : 234334
  • 26 مرداد 1401 - 11:38

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به ضرورت تامین زیر ساخت ها برای اسکان جمعیت در شهر جدید مهستان (شهر جدید هشتگرد) اعلام کرد : ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی این شهربا نام مبارک حضرت علی بن موسی الرضا (ع) از هفته دولت آغاز می شود.

به گزارش کمال مهر، محمدرضا البرزی در نشست کارگروه بررسی نیازهای شهر جدید مهستان افزود: ساخت مسجد ، تکمیل چهار مدرسه تا اول مهرماه امسال و اجرای چندین پروژه خدماتی دیگر از مهمترین برنامه ها برای تامین نیازهای ساکنان کنونی و آینده شهرجدید مهستان است.
وی در خصوص گروکشی برخی پیمانکاران، مجریان و ناظرین پروژه‌ها و عدم تحویل واحدهای مسکن مهر و عدم تحویل تائیدیه اظهار داشت: اگر کسی قرار باشد در انجام کار تعلل نموده و گروکشی نماید حتما با آنها مقابله و اجازه این کار را به آنها نخواهیم داد.
فرماندار ساوجبلاغ با بیان اینکه مردم منتظر شنیدن عملکرد مسوولان هستند، از مدیران شهرستان خواست نسبت به حل مشکلات مردم تلاش نموده و خدمت به شهروندان را اولویت کاری خود قرار دهند.
وی از مدیرعامل شرکت عمران خواست، پرونده متروی شهر را باز نموده و با روحیه هم افزایی و انرژی مضاغف، نواقص موجود در متروی شهر را مرتفع نموده تا میل به سکونت در این شهر افزایش یابد.
امام جمعه شهرجدید مهستان نیز در این نشست از مسوولان خواست مصوباتی که در جلسات تصویب می‌گردد را با جدیت و قاطعیت دنبال و در صورت وجود مشکل همان روز جلسه اعلام نمایند.
حجت الاسلام والمسلمین مجید صفدری به فرماندار ساوجبلاغ پیشنهاد داد در راستای انجام بهینه امور محوله و سازمانی، فعالیتهای مدیران را رصد نموده و حتما تشویق و توبیخی را برای آنها در نظر بگیرند.
شهرجدید مهستان اکنون حدود ۹۶ هزار نفر جمعیت دارد که با تکمیل و واگذاری ۵۰ هزار واحد مسکن مهر و ۲۱ هزار واحد مسکن طرح نهضت ملی مسکن جمعیت آن از ۵۰۰ هزار نفر فراتر می رود.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=234334

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x