تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

در سعادت و شقاوت جامعه سهیم هستیم

  • کد خبر : 234330
  • 26 مرداد 1401 - 11:37

نژادفلاح رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۳ کرج با اشاره به اینکه محصول هر دستگاهی شبیه خودش بوده و ما در سعادت و شقاوت جامعه سهیم هستیم افزود: تعالی مدیریتی زمانی حادث می شود که خود مدیر در مسیر تعالی قدم بردارد.

✍️ رضا قاسمپور
۲۵ مرداد ۱۴۰۱ جلسه عمومی مدیران متوسطه نظری ناحیه ۳ کرج با دستور جلسه “ساماندهی نیروی انسانی، پروژه مهر و برنامه سالانه” با حضور مسئولین و مدیران مرتبط در دبیرستان شهید سلطانی ۳ برگزار گردید.
در این نشست دو ساعته آقایان: نژادفلاح (رئیس ناحیه) احسان حسینی(معاون متوسطه/ ضرورت برنامه هفتگی خوب و پرسش مستمر)، خانجانپور(مسئول بسیج فرهنگیان/ضرورت هماهنگی با بسیج در خصوص مدرسین آمادگی دفاعی)، یوسفی(مدیر امام صادق/دغدغه های مدیران مدارس) و خانمها سمائی(رئیس مقطع متوسطه دوم/ضرورت تعامل دو طرفه برای ساماندهی مطلوب نیروها)، داوودی(مدیر شاهد/معیارهای الگوی تعالی مدیریتی) و رستمی(نماینده مدیران/بیان مشکلات مدیران) نقطه نظرات و دغدغه های خود را به اشتراک گذاشتند.
 

 
در پایان نژادفلاح با اشاره به اینکه محصول هر دستگاهی شبیه خودش بوده و ما در سعادت و شقاوت جامعه سهیم هستیم افزود:تعالی مدیریتی زمانی حادث می شود که خود مدیر در مسیر تعالی قدم بردارد.
رئیس ناحیه ۳ با اشاره به جدی گرفتن تشویق به هنگام زیردستان،تکثیر پروژه های خلاق و کاربردی،ضرورت توجه مضاعف به آموزه های ناب دینی تمسک به قرآن و اهل بیت ،جدی گرفتن نماز،داشتن مشاور علمی برای مدیران را جهت حصول تربیت شایسته ضروری عنوان نمود.
 

 
در پایان از زحمات امجدی سرپرست سابق امتحانات تجلیل شد.
 
 
 
گزارش: رضا قاسمپور

۵ ۱ رای
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=234330

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x