تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

تجربیات کاربردی مدیران راهگشاست

  • کد خبر : 234326
  • 26 مرداد 1401 - 11:37

معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز با اشاره به ضرورت کیفیت بخشی و دانش افزایی مدیران گفت: آشنایی با شیوه های جدید تدریس و پارادایم های نوین در دستور کار گروه راهبری مدیران قرار گیرد.

✍️ رضا قاسمپور
سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ اولین جلسه “گروه راهبری مدیران استان البرز” با دکتر لیلا الماسی معاون جدید متوسطه برگزار گردید.
در این نشست هم اندیشی پس از توضیحات آغازین خانم داودی دبیر تشکیلات، مسئولین میزهای چهارگانه گزارشی از فرایند فعالیت میزهای خود ارائه نمودند.
خانم داودی(نبود جایگاه مناسب برای گروه راهبری مدیران)، خانم باجلوند(ضرورت تجربه گردانی و تکثیر خلاقیت ها) قاسم پور(پرهیز از موازی کاری و ضرورت جذب متوازن اعضای گروه راهبری از بین مدیران نواحی و مناطق ۸ گانه استان)سید خلیل حسینی (محوریت معاون متوسطه در برنامه های راهبری مدیران) و اسدی رئیس اداره متوسطه (اشاره به تاریخچه فعالیت چهارساله گروه راهبری مدیران استان البرز) را طرح موضوع و به اشتراک گذاشتند.
 

لیلا الماسی معاون جدید متوسطه ضمن استقبال از برگزاری جلسه و تشکر از زحمات یکساله گروه راهبری مدیران افزود: لازم است کارگاه‌هایی تخصصی و کاربردی برای ارتقا صلاحیت مدیران و سایر همکاران جامعه هدف مد نظر باشد.
 
 

 
الماسی با اشاره به ضرورت کیفیت بخشی و دانش افزایی مدیران گفت: آشنایی با شیوه های جدید تدریس و پارادایم های نوین در دستور کار گروه راهبری مدیران قرار گیرد.
معاون متوسطه ضمن پذیرش انتقادات سازنده بر پرورش دانش آموزان بر اساس تفکر انتقادی را لازمه تعالی گروه راهبری عنوان نمود.
 
 
گزارش: رضا قاسمپور

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=234326

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x