تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

کشف ۹ کیلو تریاک در ساوجبلاغ

  • کد خبر : 234325
  • 25 مرداد 1401 - 22:50

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از کشف ۹ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری یک نفر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی سلیمانی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوجبلاغ مشخص شد فردی که در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت می کند قصد انتقال مقادیری از مواد مخدر را از استان های جنوبی به این شهرستان دارد که بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی با مقام قضایی و با همکاری ماموران انتظامی کلانتری های ۱۱ مرکزی شهر هشتگرد و کلانتری ۱۵ شهرجدید مهستان و با انجام تحقیقات پلیسی و فنی موفق به شناسایی خودروی مورد نظر در زیر پل شهر جدید مهستان شدند.
سرهنگ سلیمانی تصریح کرد: ماموران با اعزام به محل مورد نظر در یک عملیات غافلگیرانه خودروی متهم را توقیف و در بازرسی از خودرو، مقدار ۹ کیلوگرم مواد مخدر تریاک را که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود کشف و یک نفر را نیز در این خصوص دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان اظهار داشت، مبارزه با پدیده شوم موادمخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود واز شهروندان تقاضا داریم اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=234325

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x