تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

رفع مشکل حاد ترافیک آزاد راه تهران – قزوین در پل فردیس کلید خورد

  • کد خبر : 234317
  • 24 مرداد 1401 - 22:27

مدیر کل دفتر فنی استانداری البرز از تسریع در اجرای طرح رفع مشکل ترافیکی در آزاد راه تهران – قزوین در محدوده فردیس این استان خبر داد.

به گزارش کمال مهر، ابوالفضل فانی روز دوشنبه در بازدید میدانی از روند اجرای طرح ترافیکی در آزاد راه تهران – قزوین افزود: مشکلات موجود در مسیر پیشرفت این پروژه باید با همت تمام نهاد های متولی و با محوریت دفتر فنی حل و فصل شود.
وی ادامه داد: باید روند پیشرفت در اجرای این طرح به نحوی عملیاتی شود تا هیچ دغدغه ای در این زمینه خودنمایی نکند.
فانی با اشاره به اثرات مثبت و غیر قابل انکار افتتاح این پروژه بر ترافیک عبوری آزاد راه تهران – قزوین اظهار امیدواری کرد در ماه های آینده شاهد افتتاح این پروژه تاثیر گذار در استان باشیم.
مشاور استاندار و مدیر کل دفتر فنی استانداری البرز گفت: ترافیک عبوری این آزاد راه در منطقه پل فردیس از مشکلات ریشه داری است که در دولت‌های مختلف به دلیل نداشتن متولی خاص مورد بی توجهی قرار گرفته است و همواره با نارضایتی رانندگان و خودرو های عبوری همراه بوده است.
ابوالفضل فانی افزود: در شش ماه اخیر با پیگیری های مکرر استاندار البرز برای فعال سازی و تامین اعتبارات ملی و استانی این پروژه اقدام شده است.
استان البرز دارای یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=234317

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x