تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

همه فرهنگیان فاقد مسکن ساوجبلاغ صاحب خانه می‌شوند

  • کد خبر : 234316
  • 24 مرداد 1401 - 22:27

فرماندار ساوجبلاغ گفت: بنا داریم طبق برنامه‌هایی که در دستورکار قرار گرفته است فرهنگیان فاقد مسکن شهرستان ساجبلاغ صاحب خانه شوند.

به گزارش کمال مهر، محمدرضا البرزی، امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش، گفت: وجود ۹۰۰ فرهنگی بدون خانه برای ما خبر خوشی نیست و بنا داریم طبق برنامه‌هایی که در دستورکار قرار گرفته است فرهنگیان فاقد مسکن شهرستان ساجبلاغ صاحب خانه شوند.
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ تصریح کرد: ما برای خانه دار شدن همه شهروندان دغدغه داریم وبا برنامه ریزی‌هایی که انجام خواهیم داد به دنبال آن هستیم تا تمامی کارمندان دولتی فاقد مسکن و همچنین شهروندان فاقد مسکن را با استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرستان صاحب مسکن کنیم.
رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید هشت مدرسه جدید که از این تعداد، چهار مدرسه در شهر جدیدهشتگرد و چهار مدرسه در نقاط دیگر شهرستان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد، به فضا‌های آموزشی شهرستان ساوجبلاغ افزوده خواهد شد.
البرزی افزود: بایستی دغدغه اصلی اداره آموزش و پرورش فقط ارتقاء هدف اصلی خود در حوزه آموزش و تربیت دانش آموزان باشد و سازمان‌های دیگری متولی ساخت و ساز و تکمیل مدارس هستند.
همچنین امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ، ضمن تشریح وظیفه اصلی آموزش و پرورش، گفت: متاسفانه گاهی عمده انرژی مدیران آموزش و پرورش صرف مسائل حاشیه‌ای و ساخت و ساز مدارس می‌شود که مدیران را از وظیفه اصلی شأن در مسئله آموزش و تربیت دور می‌کند که به ضرر جامعه حوزه آموزش و تربیت است.
حجت الاسلام والمسلمین مختاری، افزود: باید مناطقی که در سطح شهرستان در حوزه فضا‌های آموزشی دارای مشکل است یا در آینده به مشکل برمی خورد شناسایی و راهکار‌های لازم برای آن اندیشیده شود تا مشکل کمبود فضای آموزشی برای حضور دانش آموزان پیش نیاید.
 
 
خبرگزاری صدا و سیما
 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=234316

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x