تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

استاندار البرز اهانت به سردار شهید حسین همدانی را محکوم کرد

  • کد خبر : 234287
  • 22 مرداد 1401 - 12:18

استاندار البرز با محکوم کردن اهانت به سردار شهید مدافع حرم، حاج “حسین همدانی” توسط یکی از سران فتنه سال ۸۸، اعلام کرد: این حرکت توهین آمیز مردود و مورد تائید نیست.

“مجتبی عبداللهی” روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اگر شهدای ما به خصوص شهدای مدافع حرم در شامات و کشورهای سوریه و عراق نبودند و به مبارزه  با تکفیری های داعشی نمی رفتند به طور قطع و یقین ما  وضعیت کنونی را در کشور نداشتیم.
وی اظهار داشت: اگر رشادت های رزمندگان و سرداران شهید ایرانی نبود، حوادثی که در کشورهای سوریه و عراق رخ داد را در کشور خودمان شاهد بودیم.
عبداللهی با بیان اینکه در این سال ها در مبارزه با داعش شهدای عزیزی را تقدیم کردیم که ثمره آن امنیت کنونی کشور  است، گفت: ما مدیون این شهدا هستیم و مطالب مطرح شده از سوی این فرد را محکوم می کنیم.
شهید سردار سرلشکر حسین همدانی یکی از رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس از پدر و مادری همدانی در سال ۱۳۲۹ در آبادان دیده به جهان گشود.
وی با آغاز تحصیل در مقطع ابتدایی همراه خانواده به همدان سفر کرد و در این استان ساکن شد و با از راه رسیدن انقلاب برای پاسداری از انقلاب به امام راحل لبیک گفت و در کنار دیگر رزمندگان چنان جنگید که کردستان مظلوم را از چنگ ایادی استکبار خلاص کرد.
فرماندهی لشکر پیروز انصارالحسین (ع) و سپاه استان همدان، فرماندهی لشگر چهارم بعثت و قرارگاه مقدر نیروی زمینی سپاه در غرب، معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه، جانشین نیروی مقاومت و فرماندهی لشگر ۲۷ محمد رسول الله تهران، فرماندهی قرارگاه ثارالله تهران بزرگ و فرماندهی سپاه محمد رسول الله (ص) مسئولیت های خطیری است که بر اساس تکلیف دینی اش عهده دار شد و انجام وظیفه کرد.
یکی از افتخارات سردار همدانی داشتن ۲ مدال گرانبهای فتح است که از دستان مبارک رهبر معظم انقلاب دریافت کرده و هنگام نصب این مدال توسط معظم له بر سینه سردار شهید همدانی، وی به یاد همه شهدا اشک شوق ریخت.
سردار سرلشکر پاسدار حسین همدانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مهرماه سال ۹۴ در حین انجام ماموریت های مستشاری در حومه شهر حلب به شهادت رسید.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=234287

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x