تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

۳۳ درصد مشترکان تلفن ثابت البرز بدهکارند

  • کد خبر : 234276
  • 21 مرداد 1401 - 12:47

مدیر تجاری و امور مشترکان مخابرات منطقه البرز اعلام کرد: اکنون بیش از ۳۳ درصد از مشترکان تلفن ثابت در این استان بدهکار مخابرات هستند.

حمیدرضا رحیمی روز جمعه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: انتظار می رود مشترکان با پرداخت بدهی های خود زمینه را برای توسعه زیر ساخت های مخابراتی فراهم کنند.
وی اضافه کرد: مشترکان می توانند از طریق سامانه ۲۰۰۰ و #۲۰۲۰ * اطلاعات بدهی های تلفن ثابت خود را استعلام و پرداخت نمایند و درصورت قطع بودن سرویس شان بلافاصله بطور اتوماتیک وصل خواهد شد.
وی گفت: اکنون با توجه به توسعه زیر ساخت ها، خدمات این شرکت تاحدود زیادی در تمام مناطق شهری و روستایی به روز رسانی شده است.
رحیمی افزود: پرداخت الکترونیکی به نوعی فرهنگ سازی برای استفاده کاربران به درگاه های الکترونیکی برای کاهش وقت و تسریع درخدمات خواهد بود.
مدیر تجاری سازی اداره کل مخابرات البرز یادآور شد: همچنین مشتریان می‌توانند از طریق شماره گیری ۲۰۲۰ کد یک نسبت به ثبت نام سرویس های باند پهن اقدام کنند.
به گفته وی، اکنون تعداد تلفن ثابت فعال در استان البرز به یک میلیون و ۱۰۳ هزار مشترک رسیده است.
وی بیان داشت: در زمان حاضر ۷۵ درصد از مشترکان تلفن ثابت البرز زیر ۲۰ هزار تومان برای مخابرات درآمد زایی دارند در حالیکه میزان هزینه کرد ها بابت توسعه و نگهداری شبکه های مخابراتی بالا است.
رحیمی افزود: همچنین اکنون بیش از ۲۰۳ هزار مشترک باند پهن (شامل adsl~vdsl~ftth) در استان البرز از امکانات مخابرات استفاده می کنند.
وی خاطرنشان کرد: مخابرات منطقه البرز حدود سه هزار سرویس تجاری برای خدمات دهی به مشترکان تجاری و سازمانی ارایه می دهد.
وی با اشاره ه خدمات اداری ارتباطی در استان البرز افزود: اکنون ۱۰۵ دفتر پیشخوان ومرکز مخابراتی به مردم استان خدماتدهی می کنند.
وی در خصوص توسعه امکانات روستایی استان البرز گفت: در زمان حاضرخدمات مخابراتی در ۲۷۲ روستا، در حال انجام است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=234276

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x