تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

اعتراف سارقان به ۱۴ فقره سرقت از اماکن خصوصی شهر کرج

  • کد خبر : 234268
  • 20 مرداد 1401 - 13:47

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان البرز اعضای باند ۲ نفره سارقان اماکن خصوصی شهر کرج در منطقه “مشکین دشت” شهرستان فردیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اعلام این خبر بیان داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان های نیمه کاره در سطح شهرستان کرج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: بررسی های اولیه حاکی از این بود که سارقان با شناسایی اماکن خصوصی فاقد نگهبان و تجهیزات بازدارنده، در یک فرصت مناسب در طول شبانه روز وارد این اماکن شده و اقدام به سرقت اقلامی از قبیل پمپ آب، دینام کولر، سیم و کابل و غیره می کردند.
این مقام انتظامی ادامه داد: بلافاصله پس از تحقیقات میدانی اقدامات اطلاعاتی پلیسی کارآگاهان در زمینه شناسایی متهمان آغاز و پس از انجام تحقیقات تخصصی ۲ نفر از سارقان سابقه دار دخیل در این سرقت ها شناسایی شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز تصریح کرد: در ادامه پس از شناسایی مخفیگاه سارقان در منطقه مشکین دشت شهرستان فردیس، مأموران با هماهنگی قضائی به محل های مورد نظر اعزام و در ۲ عملیات همزمان نامبردگان را دستگیر کردند.
سرهنگ نادربیگی در پایان با اشاره به اعتراف متهمان به ۱۴ فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان کرج، گفت: یک مالخر اموال مسروقه نیز در خصوص این پرونده شناسایی و به همراه متهمان و مالباختگان شناسایی شده برای انجام مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.
 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=234268

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x