تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

البرز از ظرفیت های لازم برای اجرای برنامه های دولت برخوردار است

  • کد خبر : 234263
  • 20 مرداد 1401 - 11:07

استاندار البرز گفت: این استان ظرفیت های فراوانی دارد که برای اجرای برنامه های دولت سیزدهم با اهداف و برنامه ها می تواند همگام باشد.

به گزارش کمال مهر، مجتبی عبداللهی روز پنجشنبه در نشست اقتصادی استان البرز افزود: این استان تولیدات ارزشمندی در حوزه های مختلف دارد و به ویژه در بخش دانش بنیان که مد نظر مقام معظم رهبری در شعار سال بوده، می تواند برای کشور تاثیر محسوسی داشته باشد.
وی ادامه داد: باید  برای توسعه صادرات به ویژه گسترش همکاری ها با کشورهای همسایه، تسهیلات و حمایت های لازم را از تولید کنندگان داشته باشیم.
استاندار البرز اظهار داشت: بر این باور هستم که با توجه به کیفیت تولیدات در کشور، صادرات روند مطلوبی ندارد بنابراین باید برنامه ریزی ویژه ای برای این منظور صورت گیرد.
عبداللهی بیان داشت: استان البرز سرشار از ظرفیت های بالقوه است که برای بهره برداری از آنها باید برنامه محور و دقیق اقدام شود.
وی ادامه داد: البرز از سوی رهبر معظم انقلاب ایران کوچک لقب گرفته از این رو با رنگین کمانی از اقوام ایرانی با انسجام و همگرایی به فرصتی در مسیر توسعه استان تبدیل شده اند.
عبداللهی گفت: در این استان ۱۲ شهرک صنعتی خصوصی و دولتی، ۱۷ لکه صنعتی با سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی که از این تعداد ۱۵۰ واحد، برند ملی محسوب می شوند.
وی با بیان اینکه بزرگترین شهرک صنعتی کشور در شهرستان اشتهارد مستقر است، افزود: این استان در بسیاری از تولیدات اثرگذار، رتبه نخست کشور را دارد که قطب تولید ماکارونی، ۷۰ درصد تامین و تولید داروی ساخت داخل در کشور، رتبه اول تولید مواد غذایی و قطعات خودرو از جمله آنها است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=234263

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x