تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

یک هزار نفر مددجوی بهزیستی فردیس بیمه اجتماعی می شوند

  • کد خبر : 234248
  • 18 مرداد 1401 - 19:27

مدیر کارگزاری اجتماعی ۵۷۱۲۳ شهرستان فردیس گفت: طبق آمار اداره بهزیستی یک هزار مددجوی اداره بهزیستی شناسایی شده اند که تحت پوشش بیمه کارگزاری اجتماعی قرار می گیرند.

رضا اکرادی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:  افراد فاقد بیمه ۱۸ الی ۵۰ سال سن با معرفی بهزیستی در قالب قرار گاه اجتماعی  بیمه اجتماعی می‌شوند.
وی اظهار داشت: این افراد از مزایای بازنشستگی، از کارافتادگی، مستمری و فوت بازماندگان بهره مند می شوند، ضمن آنکه برخورداری از  بیمه تامین اجتماعی به لحاظ پوشش بازنشستگی و از کارافتادگی مستمری فوت حقوق همگان است.
اکرادی افزود: بر همین اساس و درراستای اهداف و سیاست های رفاهی دولت مردمی سیزدهم توسعه و تعمیم گسترش پوشش بیمه اجتماعی برای افراد کم برخوردار و تحت پوشش بهزیستی و افراد ساکن درمحله های محروم در قالب قرارگاه اجتماعی بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان  می‌شوند.
مدیر کارگزاری اجتماعی ۵۷۱۲۳ شهرستان فردیس گفت: تمامی افراد فاقد بیمه و کم برخوردار و افراد ساکن درمحله های محروم  باکمک ۷۰درصدی دولت بیمه اجتماعی می‌شوند.
اکرادی گفت: کارگزاری فردیس آمادگی دارد که هرتعداد از این افراد به کارگزاری معرفی می شوند را ثبت نام کند ، حق بیمه حداقل ماهی ۵۰هزار تومان و حداکثر ۱۳۳هزار تومان می باشد، ضمنا افرادی که قبلا سابقه بیمه داشتند به هردلیل بیمه آنها قطع شده نیز می‌توانند ادامه سابقه بیمه پردازی شروع کنند.
اکنون بیش از۲ هزار و ۵۰۰ نفر تحت پوشش بیمه این کارگزاری در شهرستان فردیس هستند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=234248

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x