تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
0

مجوزی برای فعالیت تحت عنوان مدرسه پری دریایی در البرز صادر نشده است

  • کد خبر : 234221
  • 15 مرداد 1401 - 19:38

در پی انتشار تصاویری در فضای مجازی مبنی بر راه اندازی مدرسه پری دریایی در البرز، مدیرکل ورزش و جوانان البرز ضمن تاکید بر فاقد مجوز و غیر قانونی بودن آن، از برخورد با مسوولان و نشردهندگان این تخلف خبر داد.

به گزارش کمال مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، مجتبی جانعلی روز شنبه گفت: متاسفانه طی روز گذشته شاهد این بودیم که افرادی خودسرانه و به صورت غیر قانونی و بدون مجوز اقدام به راه اندازی مدرسه شنا تحت عنوان ” پری دریایی ” کرده و تصاویر آن را در فضای مجازی پخش کرده اند.
وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان البرز هیچ گونه مجوزی برای فعالیت این چنینی در استخرها صادر نکرده و نخواهد کرد.
جانعلی تأکید کرد: هرگونه فعالیتی در حوزه ورزش می بایست به تأیید اداره کل ورزش و جوانان و هیات های ورزشی رسیده و در همین راستا مجوز لازم برای باشگاه های ورزشی صادر گردد که با توجه به این مهم، استخر مذکور اقدام به تخلف و فعالیتی غیر قانونی کرده است.
وی با بیان اینکه  رعایت شئونات اخلاقی و اسلامی را یک اصل در هرگونه فعالیت ورزشی می دانیم  ادامه داد: قطعا از طریق مراجع ذیصلاح این موضوع را پیگیری کرده و با متخلفان برخورد جدی و قاطعانه ای صورت خواهد گرفت.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: نسبت به پیگیری برخورد با نشر دهندگان این تخلف نیز اقدامات لازم را صورت می دهیم.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=234221

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x