تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

برخورد “بی ام و” با پراید پارک شده یک کشته برجا گذاشت

  • کد خبر : 234218
  • 15 مرداد 1401 - 19:37

فرمانده انتظامی کرج از برخورد یک دستگاه Bmw با خودرو پراید در حال پارک در بلوار ملاصدرا شهر کرج خبر داد و گفت: متاسفانه راننده خودرو پراید که در حال استراحت در خودرو خود بود، در این حادثه جانش را از دست داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی قاسم پور با اعلام این خبر بیان داشت: ساعت ۲:۲۰ دقیقه بامداد روز گذشته خبر وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در بلوار ملاصدرا شهر کرج به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد که یک دستگاه خودرو Bmw به دلیل ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه با سرعت بسیار بالا به خودرو پراید در حال پارک در کنار خیابان برخورد کرده است.
فرمانده انتظامی کرج ادامه داد: متاسفانه در این حادثه به علت سرعت بالای خودرو Bmw خودرو پراید به سمت جلو پرتاب و دچار واژگونی می شود که در اثر این حادثه راننده پراید که در حال استراحت در خودرو بوده، به علت شدت صدمه وارده در دم جانش را از دست می دهد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه در این زمینه پرونده تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به مراجع ذیربط، ارسال شد، گفت: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور “سرعت بالا و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه” تشخیص داده شده است.
سرهنگ قاسم پور در پایان از رانندگان درخواست کرد تا با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی جان خود و دیگران را با خطر روبرو نکنند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=234218

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x