تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

وداع با پیکر شهید مدافع حرم عباس آسمیه در فردیس

  • کد خبر : 234182
  • 14 مرداد 1401 - 12:38

مردم شهرستان فردیس ، همزمان با هفتمین روز از ماه محرم، میزبان پیکر پاک شهید مدافع حرم عباس آسمیه بودند و در میان حزن و اندوه با پیکر این شهید بزرگوار وداع کردند.

به گزارش کمال مهر،؛ پیکر شهید عباس آسمیه ، صبح امروز با استقبال پرشور و کم نظیر مردم فردیس وارد این شهر شد تا پس از آیین های وداع، بر روی دستان مردم ولایت مدار این شهر از فلکه چهارم تا مصلی فردیس تشییع شود.
شهر فردیس در هفتمین از روزهای پرشور محرم با بدرقه و تشییع این شهید رنگ و بوی کربلا به خود گرفت و مردم این شهرستان در حالی که عکس‌هایی از شهدا را در دست داشتند با چشمانی اشکبار، اوج احساسات و ارادت خود به مقام والای این شهید والامقام و دیگر شهدا ابراز کردند .
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت امام رضا (ع ) فردیس با بیان اینکه پیکر مطهر شهید عباس آسمیه، شهید مدافع حرم فردیسی که در ۲۱ دی ماه سال ۱۳۹۴ ، در سن ۲۶ سالگی در منطقه خانطومان سوریه به شهادت رسید ، پس از هفت سال از طریق آزمایش DNA شناسایی شد و به همراه چند تن از همرزمانش به وطن بازگشت افزود: مراسم وداع مردم با این شهید والامقام در شهرستان فردیس، از ساعت ۱۰ صبح امروز از مقابل مسجد جامع فلکه چهارم تا مصلی امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد و سپس پیکر وی تا غروب جمعه در پایگاه مقاومت بسیج شهید ترکیان واقع در خیابان بیمارستان کمالی کرج خواهد بود.
 

 
سرهنگ احسان علیزاده با بیان اینکه همزمان با نماز مغرب و عشا، مراسم وداع با پیکر مطهر شهید عباس آسمیه در مسجد جامع حضرت ابوالفضل (ع) واقع در باغستان غربی برگزار می‌شود تصریح کرد : بعد از این مراسم پیکر وی به معراج شهدای هیأت انصارالامام رزمندگان کرج واقع در میدان والفجر منتقل می شود.
وی با اشاره به اینکه مردم شهیدپرور استان البرز و به ویژه شهر کرج می توانند با حضور در این معراج شهدا، این شهید عزیز را زیارت و با وی وداع کنند بیان کرد : پیکر شهید، صبح روز شنبه ۱۵ مرداد ماه، از ساعت ۹ صبح از حسینیه عاشقان ثارالله (ع) کانون شهید سبحانی کرج به سمت امامزاده محمد (ع) تشییع و سپس در گلزار شهدای این آستان مقدس به خاک سپرده می شود.

۵ ۱ رای
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=234182

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x