تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

۲۹۰ دستگاه ماینر قاچاق در انبار یکی از واحدهای صنعتی فرودگاه پیام

  • کد خبر : 234172
  • 13 مرداد 1401 - 19:27

فرمانده انتظامی استان از شناسایی یک انبار دارای ۲۹۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در منطقه کیانمهر کرج خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار عباسعلی محمدیان با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر راه اندازی یک مزرعه بزرگ استخراج ارز دیجیتال در انبار یکی از واحدهای صنعتی فرودگاه پیام، بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضائی به این انبار اعزام و در بازرسی از آنجا ۲۹۰ عدد دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق و غیرمجاز را کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به دستگیری یک نفر در این خصوص، گفت: کارشناسان ارزش ماینر های مکشوفه را بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
سردار محمدیان با بیان اینکه متهم این پرونده پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: پلیس برای حفظ بیت المال و پایمال نشدن حقوق مردم با سودجویانی که با استفاده از برق یارانه ای اقدام به استخراج ارز دیجیتال و منفعت گرفتن کنند برخورد می کند، بنابراین از شهروندان درخواست داریم تا در صورت اطلاع از موارد مشابه موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=234172

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x