تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

دستگیری ۳۹ اوباش و سارق در محمدشهر و ولد آباد

  • کد خبر : 234171
  • 13 مرداد 1401 - 19:17

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق محمدشهر و ولدآباد این شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح که در ۴۸ ساعت گذشته به اجرا گذاشته شد، ۳۹ سارق و اوباش دستگیر شدند.

سرهنگ علی قاسم پور در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر بیان داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف مبارزه جدی با مخلان امنیت جامعه و برخورد قاطع با اوباش و سارقان در سطح مناطق محمد شهر و ولدآباد در ۴۸ ساعت گذشته به اجرا در آمد.
وی افزود: قبل از اجرای این طرح با انجام اقدامات اطلاعات ۱۷ سارق و ۲۲ اوباش این مناطق شناسایی و در غالب این طرح مقتدرانه همه آن ها دستگیر شدند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: کشف ۲ خودرو و یک موتور سیکلت مسروقه، دستگیری ۱۰ خرده فروش و کشف ۶ کیلو ۳۸۶ گرم انواع مواد مخدر از دیگر دستاورد های این طرح است.
سرهنگ قاسم پور گفت: ۸ موتورسیکلت و ۸ خودرو متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند که نداشتن پلاک، انجام حرکات نمایشی، ایجاد مزاحمت برای شهروندان، مخدوش کردن پلاک و رانندگی خطرناک از دلایل عمده توقیف این وسایل نقلیه بوده است.
فرمانده انتظامی شهرستان کرج خاطرنشان کرد: نیروهای پلیس با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کنند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی در پیشگیری از سرقت و غیره هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=234171

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x