تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

اجرای طرح ویژه ترافیکی در راه های البرز

  • کد خبر : 234156
  • 13 مرداد 1401 - 0:19

رئیس پلیس راه استان البرز گفت: با توجه به تعطیلی چند روز آینده طرح ویژه ترافیکی در جاده های این استان به اجرا درآمده است.

سرهنگ پیمان کرمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس،گفت: این طرح از امروز آغاز و تا روز سه شنبه ۱۸ مرداد ماه جاری ادامه خواهد داشت.
وی اضافه کرد: ماموران پلیس راه البرز با آمادگی کامل در پایگاه‌های ثابت و سیار به صورت تیم های خودرویی ، موتوری و پاس پیاده وضعیت ترافیکی جاده‌های استان البرز را رصد می‌کنند.
رئیس پلیس راه استان البرز اظهار داشت: در این طرح به منظور کنترل بیشتر ترافیک و پیشگیری از اتلاف وقت رانندگان و مسافران در جاده‌های استان با سایر نهادهای امدادی نیز هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.
سرهنگ کرمی به رانندگان توصیه کرد هنگام سفر از توقف در حاشیه راه‌های استان البرز بویژه مناطق کوهستانی بپرهیزند، زیرا این اقدام بر بار ترافیکی موجود می‌افزاید.
این مقام انتظامی تصریح کرد: همکاری رانندگان با مأموران پلیس راه و رعایت نکات ایمنی کاهش تخلفات و تصادفات را به همراه دارد.
رئیس پلیس راه البرز خاطرنشان کرد که انتظار می رود مسافران زمان برگشت سفر خود را مدیریت کنند چرا که موکول کردن زمان سفر به ساعات پایانی تعطیلات با ترافیک سنگین در جاده های استان البرز و ایجاد مشکلات فراوان برای مسافران همراه است.
 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=234156

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x