تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردیس آغاز به کار کرد

  • کد خبر : 234155
  • 13 مرداد 1401 - 0:18

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز اعلام کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردیس راه اندازی و از مهر ماه سال جاری دانشجوی مقطع کارشناسی می پذیرد.

حسین کلانتری خلیل آباد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردیس از مهر ماه سال جاری در ۱۱ رشته مقطع کارشناسی پیوسته در رشته های مهندسی رایانه ، مهندسی عمران، حقوق، تربیت بدنی و علوم ورزشی، روانشناسی،حسابداری، مدیریت آموزشی و علوم تربیتی، مهندسی معماری، مدیریت بازرگانی، مالی و صنعتی دانشجو می پذیرد.
وی اظهار داشت: علاقه مندان جهت ثبت نام اولیه از تاریخ ۲۲ مرداد جاری به نشانی فردیس، شهرک ناز، انتهای یکم غربی تقاطع جاده مشکین دشت مراجعه کنند یا با شماره ۰۹۱۲۲۱۸۲۹۱۰ و ۰۹۱۰۵۹۳۲۰۸۵ تماس بگیرند.
کلانتری گفت: دانشجویانی که از طریق کنکور سراسری پذیرفته می شوند می توانند ثبت نام کنند و هم بدون آزمون کنکور طبق سوابق تحصیلی در محل ثبت نام می کنند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز بیان داشت : اکنون ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردیس در حال احداث است که حدود ۲ سال به اتمام می رسد برای سهولت در تردد و دوری مسافت برای دانشجویان ساکن در شهرستان فردیس این دانشگاه در ساختمانی اجاره ای خدمات می دهد.
کلانتری افزود: در زمان حاضر در مقطع کارشناسی ثبت نام به عمل می آید البته تا مهر ماه هم می توانیم مقطع کاردانی هم اضافه کنیم.
شهرستان ۷۰۰ هزار نفری فردیس در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=234155

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x