تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

اعتراف به ۱۰ فقره خفت گیری موبایل نظرآباد

  • کد خبر : 234150
  • 13 مرداد 1401 - 0:17

۲ سارقی که اقدام به خفت گیری و سرقت گوشی های تلفن همراه شهروندان نظرآبادی می کردند، در تور اطلاعاتی پلیس این شهرستان گرفتار شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فرج اله اسدالهی فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف گوشی تلفن همراه در شهرستان نظرآباد توسط سرنشینان یک موتورسیکلت، بررسی موضوع با تشکیل تیمی از کارآگاهان ویژه سرقت در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود:‌ با آغاز تحقیقات پلیس، ۲ سارقی که در ساعات انتهایی شب با یک دستگاه موتورسیکلت در مناطق خلوت با تهدید سلاح سرد به زور گوشی تلفن همراه نوجوانان را به سرقت می بردند شناسایی و در عملیات ضربتی هر ۲ نفر دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شدند.
سرهنگ فرج اله اسدالهی بیان داشت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی ماموران به ۱۰ فقره سرقت به عنف گوشی تلفن همراه با توسل به زور و تهدید اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد با اشاره به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت از مخفیگاه متهمان، افزود: پس از تکمیل تحقیقات متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.
 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=234150

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x