تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

شلیک پلیس خط پایان سارقان خودرو در جاده چالوس

  • کد خبر : 234137
  • 09 مرداد 1401 - 18:28

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: با شناسایی خودرو سرقتی در جاده “کرج چالوس” و اعلان هشدار توسط دوربین و سامانه های هوشمند پلیس، ماموران کلانتری ۳۵ نساء به مسیر تردد خودرو اعزام و نسبت به توقیف و دستگیری سرنشینانش اقدام کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی قاسم پور در این خصوص بیان داشت: ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه شب گذشته دوربین و سامانه هوشمند پلیس نسبت به تردد یک دستگاه خودرو پراید سرقتی در جاده “کرج چالوس” اعلان هشدار داد.
وی افزود: بلافاصله پس از اعلان هشدار ماموران کلانتری ۳۵ نسا به مسیر تردد خودرو سرقتی اعزام و دستور توقف آن را صادر کردند که راننده بدون توجه به هشدار پلیس با سرعت به مسیر خودش ادامه داد.
فرمانده انتظامی شهرستان کرج ادامه داد: پس از چندین کیلومتر تعقیب و مراقبت خودرو سرقتی، ماموران در نهایت با رعایت قانون بکارگیری سلاح چند تیر به سمت هوا و لاستیک خودرو شلیک و خودرو را متوقف کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری ۲ سارق در عملیات پلیسی گفت: متهمان با تشکیل پرونده برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شدند.
سرهنگ “قاسم پور” در پایان خاطر نشان کرد: امروز پلیس با استفاده از امکانات هوشمند سرعت عمل و دقت خود در کشف جرم را بیشتر کرده تا از این طریق زمینه فعالیت مجرمان و تبهکاران را با اختلال ایجاد کند.
 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=234137

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x