تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

استاندار البرز در مناطق سیل زده طالقان حضور یافت

  • کد خبر : 234119
  • 08 مرداد 1401 - 11:19

استاندار البرز به دنبال بارش های شدید و وقوع سیلاب در روستاهای بالا طالقان امروز جمعه در مناطق سیل زده شهرستان طالقان حضور یافت.

به گزارش کمال مهر، مجتبی عبداللهی در بررسی میدانی روند رسیدگی به روستاهای سیل زده پراچان، خیکان و ناریان بر ضرورت بسیج مجموعه دستگاه های امدادی و خدمات رسان برای تسریع در کمک رسانی به مردم خسارت دیده تاکید کرد و از مدیران مربوطه خواست که تمام تلاش خود را معطوف کنند تا مردم به شرایط عادی برسند.
سیلاب های طالقان خوشبختانه تلفات جانی نداشت و خسارات مالی بیشتر متوجه خودروهای پارک شده در حریم رودخانه و خانه های اطراف آن بوده است.
خدماتی همچون برق و آب و تلفن برای روستاهای سیل زده بزودی وصل می شود، البته این امکانات برای روستای ناریان برقرار شده است.
تیم های امداد و نجات هلال احمر، اورژانس، راهداری ،آتش نشانی از نیمه شب گذشته با حضور در مناطق روستایی شهرستان طالقان مشغول پاکسازی راه های ارتباطی  و ایمن سازی هستند.
بر اساس گزارش های اولیه این سیلابها  ابتدا در روستاهای حصیران و مرجان رخ داده و پس از آن  چهار روستای دیگر از جمله مهران و پراچان نیز دربر داشته است.
۲ پل در طالقان تخریب شد
همچنین  وقوع سیلاب در طالقان سبب تخریب ۲ پل در این شهرستان شد.
صبح امروز جمعه گزارش های رسیده از طالقان حاکی از آن بود که گل و لای به خیابان ها و حیاط اهالی ورود پیدا کرده و طغیان رودخانه روستای  کوئین را در بر داشته بطوریکه خسارت به بعضی از خانه و خودرو ها وارد شده است.
همچنین بر اساس همین گزارش ها، حجم بالای گل و لای، سنگ های بزرگ باعث مسدودی جاده اصلی طالقان شده است.
سیلاب وارد خانه های مردم روستای ناریان شد
در ادامه گزارش های رسیده از شهرستان سیل زده طالقان خبر از ورود سیلاب به خانه های مردم می رسد به طوریکه  سیلاب خودروهای داخل خیابان های این روستا را با خود برده است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=234119

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x