تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

مصمم به انتزاع فردیس از کرج با هدف توزیع عادلانه منابع و رفاه مردم هستیم

  • کد خبر : 234095
  • 05 مرداد 1401 - 21:39

استاندار البرز گفت: مصمم هستیم با انتزاع کامل شهرستان فردیس از شهرستان کرج، طبق قوانین و با محوریت توزیع و ارتقا عادلانه منابع توسعه بخش، عدالت اجتماعی و رفاه مردم را به عنوان یک مطالبه دیرینه ارتقا ببخشیم.

به گزارش کمال مهر، مجتبی عبداللهی روز چهارشنبه در نشست بررسی انتزاع کامل شهرستان فردیس از شهرستان کرج در سالن جلسات فرمانداری شهرستان فردیس برگزار شد، افزود: در این راستا چارچوب های قانونی و مصوبات قبل مورد استناد است ولی هر گونه تغییر ضروری در این راستا باید با محوریت عدالت و منافع و رفاه مردم صورت گیرد.
وی با بیان اینکه لازم است مصوبات قبل در این زمینه اولویت اصلی قرار گیرد، اظهار داشت: با توجه به اینکه رضایتمندی مردم مهمترین معیار ما برای تصمیم گیری است، طی چند جلسه موضوعات کرج و فردیس و انتزاع کامل این ۲ شهرستان را مورد بحث و بررسی قرار می دهیم.
عبداللهی گفت: فرمانداران و شهرداران این ۲ شهرستان به توافق لازم برسند تا با تجمیع موارد و مصوبات برای انتزاع کامل در حوزه های مختلف، موافقت وزارت محترم کشور را نیز دریافت کنیم.
وی افزود: در این راستا اموال و املاک واحدهای خدمات رسان مربوط به شهرداری های کرج و فردیس مورد بررسی قرار می گیرد.
استاندار البرز در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: نظافت و ساماندهی آزادراه و مرز بین شهرها و شهرستان ها ضرورت دارد و باید تدابیر ویژه ای برای این منظور اتخاذ شود.
وی افزود: در خصوص ساماندهی و نوسازی حمل و نقل عمومی در شهرستان های کرج و فردیس نیز اقدام اساسی صورت پذیرد چرا که ارایه خدمات شایسته حق اولیه مردم است.
عبداللهی گفت: شهرستان کرج با نگاه مثبت برای کمک به ناوگان حمل و نقل عمومی و تاکسیرانی شهرستان فردیس و با مطالعه نیز اقدام کند.
وی درباره انتزاع شهر فردیس از شهر مشکین دشت نیز پس از بررسی هایی که با حضور اعضای صاحب نظر صورت گرفت، افزود: این امر نیز باید طبق مصوبات قبلی دنبال شود چراکه به طور قطع در زمان خود توسط کارشناسان مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفته است.
استاندار البرز گفت: ضوابط و مقررات برای تصمیم گیری باید پذیرفته شود و در رابطه با ارائه خدمات با کیفیت به مردم تصمیم گیری لازم و تقسیم وظایف صورت گیرد.
وی افزود: هر گونه تغییر مستلزم دلیلی منطقی با محوریت حقوق و رضایتمندی مردم است، از سوی دیگر مردم در خصوص روند مصوبات اقناع شوند.
عبداللهی در این جلسه به استقرار ادارات و دستگاه ها به صورت مستقل در شهرستان فردیس تاکید داشت و از مدیران کل استان خواست تا طی مکاتبه ای با وزارت متبوع و همراهی با سایر دستگاه های مرتبط نسبت به این امر اقدام کنند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=234095

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x