تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

وزش باد شدید و بارش باران برای البرز پیش بینی می شود

  • کد خبر : 234078
  • 05 مرداد 1401 - 14:48

مدیرکل هواشناسی استان البرز نسبت به ناپایداری جوی همراه با وزش باد شدید احتمال بارش شدید باران و تگرگ و رعد و برق و پدیده گرد و خاک از عصر امروز چهارشنبه در استان هشدار داد.

آرش بهاروند احمدی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از فعالیت موج ناپایدار سطوح میانی و همراهی آن با چینش فشار سطح زمین در منطقه البرز مرکزی می باشد که از امروز چهارشنبه  تا روز شنبه هفته آینده در بعضی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک همراه با بارش های تندری پیش بینی می شود.
وی ادامه داد: با توجه به فعالیت سامانه فوق الذکر در منطقه البرز مرکزی از عصر چهارشنبه تا شنبه هفته آینده  در بعضی ساعات رعد و برق ، رگبار ساعتی، احتمال تگرگ و نیز وزش باد و گردوخاک  مورد انتظار می باشد.
بهاروند احمدی گفت : نوع مخاطره  رعد و برق ، رگبار ساعتی ، احتمال تگرگ، وزش باد و گرد و خاک، آب گرفتگی موقت معابر شهری ، بالا آمدن آب مسیل های فصلی ، کاهش میدان دید ، لغزندگی سطح جاده است.
وی ادامه داد: براین اساس در بعضی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک، گردوغبار خواهیم داشت که  شکستگی درختان و سقوط سازه های سست و کاهش کیفیت و آلودگی هوا  از مخاطرات آن است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=234078

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x