تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

قتل هولناک پدر به دست پسر

  • کد خبر : 234037
  • 02 مرداد 1401 - 21:28

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری فردی خبر داد که دستانش به خون پدر آغشته شده و او را به خاطر اختلافات خانوادگی با طناب به قتل رسانده است.

سرهنگ محمد نادربیگی در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس در این باره بیان داشت: در پی اعلام گزارش ۱۱۰ مبنی درگیری منجر به قتل در روستای قاسم آباد، کارآگاهان پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر شده و بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: با توجه به حضور عوامل تشخیص هویت در محل مشخص شد که متوفی که مردی ۷۴ ساله بوده به وسیله طناب به قتل رسیده، لذا در تحقیقات میدانی پلیس اهالی محل عنوان داشتند، متوفی توسط پسرش به قتل رسیده و قبلا نیز او را تهدید کرده است، به همین دلیل اولیای دم شناسایی و در پلیس آگاهی حاضر و بیان داشتند برادرشان که درگیر اعتیاد شدید نیز بوده پس از ارتکاب قتل به آن ها خبر داده و متواری می شود.
رئیس پلیس آگاهی استان اظهار داشت: با اخذ دستور قضایی و عدم مراجعت فرزند پسر در پلیس آگاهی و شروع تحقیقات محلی مشخص شد متهم در زمان فوت در محل حادثه حضور داشته است و پس از ارتکاب قتل از محل متواری شده است که با استفاده از شیوه های نوین پلیسی متهم در شهرستان آبیک شناسایی و دستگیر شد.
این مقام انتظامی ادامه داد: متهم پس از دستگیری لب به اعتراف گشوده و بیان کرد “در روز حادثه به منزل پدرم رفتم و به دلیل اختلافات خانوادگی و اعتیاد شدیدی که داشتم با پدرم درگیر و وی را با طناب خفه کرده و بخاطر ترس زیاد با خودروی پدرم از محل فرار کردم”.
سرهنگ نادربیگی در پایان از شهروندان خواست نسبت به بالا بردن آستانه تحمل خود اقدام و در صورت بروز مشکلات خانوادگی از طریق مراجع قانونی اقدام نمایند.
 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=234037

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x