تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

این زنان سارق منزل را شناسایی کنید + عکس

  • کد خبر : 233927
  • 29 تیر 1401 - 18:57
این زنان سارق منزل را شناسایی کنید + عکس

پلیس آگاهی استان البرز با انتشار تصاویر بدون پوشش این ۲ متهم اعلام کرد که این متهمان با ریختن طرح دوستی با مالباختگان وارد منازل آن ها شده و با بیهوش کردن صاحبخانه با شربت حاوی ماده بیهوشی اقدام به سرقت لوازم منزل می کردند، لذا شهروندانی که با این شیوه توسط این متهمان مورد سرقت قرار گرفته اند می توانند برای پیگیری موضوع به پلیس آگاهی البرز مراجعه کنند.

به گزارش پایگاه خبری کمال مهر، به نقل از سایت پلیس؛ سرهنگ محمد نادربیگی در خصوص این خبر بیان داشت: در پی ارجاع چند پرونده سرقت منزل با شیوه ای خاص از سوی ۲ خانم در سطح شهر کرج، بررسی موضوع در دستورکار اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی افزود: بررسی های اولیه حاکی از این بود که ۲ خانم جوان با ریختن طرح دوستی با مالباختگان به منازل آن ها مراجعت کرده و با خوراندن شربت حاوی ماده بیهوشی آنها را بیهوش کرده و اقدام به سرقت لوازم منزل کرده و متواری می شوند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به شناسایی هویت سارقان از سوی کارآگاهان در یک مدت زمان کوتاه، گفت: بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی هر ۲ متهم در عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به اعتراف متهمان به چند فقره سرقت با این شیوه در سطح استان های البرز و تهران تصریح کرد: با دستور دادیار شعبه ۱۵ دادسرای ناحیه ۳ شهر کرج، تصاویر بدون پوشش این متهمان منتشر می شود تا چناچه شهروندان توسط این افراد مورد سرقت واقع شده اند برای پیگیری پرونده خود به پلیس آگاهی البرز واقع در کرج-میدان طالقانی-بلوار تعاون ساختمان پلیس آگاهی مراجعه کنند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=233927

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x