تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
2

بیوگرافی آناشید حسینی (از ازدواج با پسر سفیر تا ازدواج با آقای دکتر)

  • کد خبر : 233900
  • 29 تیر 1401 - 12:06

در این پست بیوگرفی کامل آناشید حسینی از ازدواج با پسر سفیر ایران در دانمارک تا ازدواج با همسر سومش دکتر چلپیانلو و… را با شما به اشتراک می گذاریم.

به گزارش «کمال مهر»؛آناشید حسینی مدل، بلاگر، طراح لباس ایرانی است که اصالت جنوبی دارد. این دختر در سالهای اخیر صدر حواشی فضای مجازی قرار داشت از ازدواج با شاهین فلاح؛ جدایی گرفته تا ازدواج با امیر حسین مرادیان (پسر سفیر سابق دانمارک) و مراسم ازدواج فوق لاکچری و طلاق مجدد؛ ارتباط با پویان مختاری (شاخ اینستاگرام) و در نهایت ازدواج با دکتر چلپیان (دندان پزشک و تهیه کننده سینما) و… ! در این مطلب قصد داریم بیو گرافی کامل آناشید حسینی را با شما علاقه مندان به اشتراک بگذاریم.

در صورت علاقه مندی به مطالعه بیوگرافی هانیه پیروزرام و بیوگرافی خواهران سام اصغری و… می توانید به بخش بیوگرافی سایت کمال مهر مراجعه نمایید.

فهرست مطالبآناشید حسینی و همسرششاهین فلاح؛ همسر اول آناشید حسینیامیرحسین مرادیان؛ همسر دوم آناشید حسینیرابطه آناشید حسینی و پویان مختاریامین رضا چلپیانلو؛ همسر سوم آناشید حسینیاینستاگرام سیده آناشید حسینی گالری عکس هایی از اناشید حسینی

بیوگرافی سیده آناشید حسینی؛ عروس سابق سفیر

آناشید حسینی در ۴ بهمن ۱۳۷۰ در اهواز متولد شده است. او یک خواهر به نام احلام و برادری کوچکتر از خود دارد. با اینکه در رشته معماری تحصیل کرده اما اکنون در در عرصه مدلینگ و طراحی لباس، بلاگری فعالیت می کند. ولی مالک برند هیبا است که اکنون شعبه لباس عروس این برند را نیز راه اندازی نموده.

او در مصاحبه ای گفت: شاید این حرف کمی کلیشه ای باشد اما من به رشته معماری علاقه ای نداشتم و زمانیکه درسم تمام شد تصمیم گرفتم به سراغ علاقه کودکیم که طراحی لباس بود بروم و دوره هایی برای طراحی لباس را در مدآرت پاریس گذراندم.

آناشید حسینی و همسرش

بر اساس اعلام برخی رسانه ها؛ آناشید حسینی این دختر ۳۱ ساله تا کنون ۳ بار ازدواج رسمی داشته. شاهین فلاح (همسر اول)؛ امیرحسین مرادیان (همسر دوم) و امین رضا چلپیانلو (همسر سوم)!

شاهین فلاح؛ همسر اول آناشید حسینی

همه ما آناشید حسینی را از زمانیکه با امیرحسین مرادیان ازدواج کرد شناخیتم. اما به گفته برخی از رسانه ها آناشید حسینی زمانیکه ۲۰ سال داشت با شاهین فلاح ازدواج می کند اما عمر زندگیشان خیلی کوتاه بود! آناشید حسینی تا کنون در هیچ رسانه ای در خصوص ازدواج اولش با شاهین فلاح صحبت نکرده است.

امیرحسین مرادیان؛ همسر دوم آناشید حسینی

امیر حسین مرادیان فرزند مرتضی مرادیان سفیر سابق ایران در دانمارک است. طلاق آناشید حسینی از همسر دومش همانقدر جنجال به پا کرد که ازدواجشان به پا کرده بود! مراسم ازدواج این دو در سال ۹۶ در یکی از تالار های لاکچری شهرک غرب تهران برگزار شد. تصاویر زیادی از مراسم عروسی آنها در صفحات مجازی دست به دست شد و با سیل عظیمی از انتقادات مواجه شد.

درست فردای عروسی آنها؛ صدرالساداتی، یکی از روحانیون فعال در اینستاگرام پستی منتشر کرد و انتقاد تند و تیزی به این نوع مراسمات تشریفاتی کرد. آنجا بود که آناشید حسینی به عنوان عروسی سفیر ایران در دانمارک بر سر زبان ها افتاد و زیر زربین مردم قرار گرفت. تا اینکه تصویر او با کیف و ساعت چند میلیونی صدا همه را دراورد!

آناشید حسینی در گفتگویی گفت : من تازه ازدواج کردم و هر چه که دارم از زمان مجردی و خانه پدری است. پدرم شغلش آزاد دارد و به هیچ یک از مقامات دولتی وصل نیست! در آن زمان آناشید حسینی به عنوان مدل محجبه ایرانی در فضای مجازی فعالیت داشت و سبک لباس های خاصش باعث شد تا افرادی زیادی صفحه اینستاگرامش را دنبال کنند.

هنوز جنجال عروسی و اکسسوری های لاکچری این خانم آرام نشده بود که خبر جدایی آنها منتشر شد. امیرحسین مرادیان در صفحه اینستاگرام اینطور نوشت : امیدوارم حالت خوب ‎باشد؛‏ حال من خوب نیست۔ امیدوارم زندگی بر وفق مرادت باشد ولی برای من نیست۔امیدوارم کانون گرم خانواده برایت گرم تر از همیشه باشد ولی برای من نیست۔.

رابطه آناشید حسینی و پویان مختاری

مدت زیادی از انتشار خبر جدایی آناشید حسینی و امیر حسین مرادیان نگذشته بود که حواشی در خصوص ارتباط شاخ مجازی؛ پویان مختاری و آناشید حسینی که دو استایل متفاوت از همه بودند به راه افتاد! تا اینکه آناشید حسینی در لایو اینستاگرامش گفت : فعلا هیچ اتفاق جدی نیوفتاده و من تصمیم جدی در این رابطه نگرفته ام و همه چیز در حدی است که شما در صفحات مجازی مشاهده می کنید!

نا گفته نماند که در لایو اخیر آناشید حسین بار ها پویان مختاری با کامنت های عجیب مثل “تا بله رو نگیرم آروم نمیگیگیرم” ظاهر شد و آناشید با لبخندی پاسخ او را داد. اما این رابطه هم به سرانجام نرسید و آناشید حسینی از ترکیه به ایران بازگشت!

امین رضا چلپیانلو؛ همسر سوم آناشید حسینی

آناشید حسینی پس از جدایی از پویان مختاری و بازگشت به ایران جدی تر به گسترش برند لباس هیبا پرداخت و خیلی قوی فروشگاه لباس عروس هیبا را نیز راه اندازی کرد در این حین با تبلیغ هشتک مدیا درآمد زیادی کسب کرد.

دنبال کننده های این سلبریتی خوب متوجه تغییرات ظاهری آرام و آهسته این سلبریتی شدند. او که ۳-۴ سال به عنوان مدل محجبه ایرانی به مردم معرفی شده بود اکنون استایل متفاوتی دارد و هیچی ربطی به آناشید محجبه ندارد!

پس از انتشار استوری های تبلیغاتی مکرر از دکتر چلپیانلو در صفحه اینستاگرام آناشید حسینی؛ توجهات به سمت این دو جلب شد تا اینکه آناشید حسینی با انتشار عکسی دونفره با دکتر چلپیانلو در کنسرت بابک جهانبخش از این رابطه پرده برداشت. در نهایت پس از سفر های مشترک به آفریقا و ترکیه و … در روز ۲۷ تیر ماه ۱۴۰۱ (عید غدیر) مراسم ازدواجشان را برگزار کردند.

مطالب پیشنهادی: دانلود بهترین آهنگ های بابک جهانبخش

اینستاگرام سیده آناشید حسینی 

آناشید برای اولین بار در سال ۹۶ با ثبت برند حجاب استایل وارد اینستاگرام شد و با استقبال مخاطبان رو به رو شد. او هم اکنون بیش از ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار فالوور دارد و عکس های شخصی و طراحی های خود را با مخاطبانش به اشتراک می گذارد.

اناشید حسینی فعالیت های خود درباره طراحی لباس را در فضای مجازی با پیج خود به نام anashidhoseini به اشتراک می گذارد و درباره طراحی ها و ایونت هایی که برای لباس های طراحی خود برگزار می کند اطلاع رسانی می کند.

گالری عکس هایی از اناشید حسینی

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=233900

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x