تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
0

آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان برای سرپرستان خانوار تا آخر این هفته

  • کد خبر : 233546
  • 23 تیر 1401 - 17:15

طبق اعلام وزیر اطلاعات دولت، افرادی که یارانه ۴۰۰ هزار تومانی می گیرند و جزو ۳ دهک پایین درآمدی جامعه هستند می توانند از اینترنت رایگان دولت بهره مند شوند و برای این کار باید به درگاه ملی خدمات دولت به آدرس my.gov.ir مراجعه کرده و ثبت نام کنند تا پس از بررسی اینترنت رایگان به آن ها تعلق بگیرد. اما برای دریافت و ثبت نام اینترنت رایگان تا کی فرصت داریم؟

به گزارش «کمال مهر»؛طبق اعلام وزیر اطلاعات دولت، افرادی که یارانه ۴۰۰ هزار تومانی می گیرند و جزو ۳ دهک پایین درآمدی جامعه هستند می توانند از اینترنت رایگان دولت بهره مند شوند و برای این کار باید به درگاه ملی خدمات دولت به آدرس my.gov.ir مراجعه کرده و ثبت نام کنند تا پس از بررسی اینترنت رایگان به آن ها تعلق بگیرد. اما برای دریافت و ثبت نام اینترنت رایگان تا کی فرصت داریم؟

برای ثبت نام اینترنت رایگان دولت تا کی فرصت داریم؟

طبق اعلام وزارت ارتباطات ثبت نام برای دریافت اینترنت رایگان دولت تا پایان این هفته یعنی ۲۴ تیر ۱۴۰۱ امکان پذیر است و نکته مهم اینکه تنها سرپرستان خانوار مشمول دریافت اینترنت رایگان دولت می باشند و سایر اعضای خانواده مشمول این طرح نیستند.

تا کنون بیش از ۷۵۸ هزار سرپرست خانوار در این طرح ثبت نام کرده اند.

اینترنت رایگان دولت چه زمانی فعال می شود؟

بسیاری از افرادی که برای ثبت نام اقدام کرده اند با مشکلاتی از قبیل خطای عدم تطابق کد ملی با شماره تلفن همراه و یا ارسال نشدن کد فعالسازی مواجه شده اند. ثبت نام در این طرح از طریق درگاه ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس my.gov.ir و یا با شماره‌گیری کد #۱۲۳۴*۴* امکان پذیر است. زمان فعالسازی اینترنت رایگان دولت برای یارانه بگیران هنوز مشخص نیست و احتمالا پس از پایان مهلت ثبت نام یعنی پایان این هفته آغاز می شود.

همچنین بخوانید:

چگونه اینترنت رایگان بگیریم

اینترنت رایگان سه دهک پایین را چگونه دریافت کنیم

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=233546

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x