تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

بیوگرافی بائه سوزی؛ خواننده و بازیگر زن زیبای کره ای و همسرش

  • کد خبر : 233198
  • 23 تیر 1401 - 9:16

در این مطلب بیوگرافی کامل بائه سوزی را به همراه سایر اطلاعات همچون همسر، قد، وزن، پیج اینستا، درآمد و ارزش دارایی و … را با شما به اشتراک می گذاریم.

به گزارش «کمال مهر»؛بائه سوزی (Bae Suzy) یکی از بازیگران و خوانندگان اهل کره جنوبی است. او یکی از اعضای گروه خانم های A می باشد که البته این روزها از گروه جدا شده و به عنوان هنرمندی مستقل و بازیگری توانا فعالیت می کند. این هنرمند به عنوان یکی از زیباترین بازیگران زن کره ای شناخته می شود. در ادامه این مطلب بیوگرافی کامل بائه سوزی را به همراه سایر اطلاعات همچون همسر، قد، وزن، پیج اینستا، درآمد و ارزش دارایی و … را با شما به اشتراک می گذاریم.

مطالب پیشنهادی: بیوگرافی لی جونگ سوک

فهرست مطالببیوگرافی کامل بائه سوزی بازیگر کره ایتحصیلات بائه سوزیبائه سوزی و همسرشجوایز و دستاورد های بائه سوزیدرآمد و ارزش دارایی بائه سوزیقد و وزن بائه سوزی

بیوگرافی کامل بائه سوزی بازیگر کره ای

بائه سوزی در تاریخ ۱۰ اکتبر سال ۱۹۹۴ در استان بوک، شهر گوانگ ژو کره جنوبی به دنیا آمده است. این ستاره فرزند دوم بائه وان یونگ و جئونگ هیون سونگ است. سوزی یک خواهر بزرگتر به نام بائه سو بین و یک برادر کوچک تر به نام بائه سانگ مون دارد. هنرمند مطلب امروز من در حال حاضر ۲۸ سال دارد.

نام کاملبائه سوزی سن۲۸ سالتولد۱۰ اکتبر ۱۹۹۴محل تولداستان بوک، گوانگ ژوملیتکره ای جنسیتزنسمبل ماه تولدبرج میزان وضعیت تاهلمجردارزش دارایی ها ۲۰ میلیون دلارقد۱ متر و ۶۸ سانتی متر حرفه بازیگری و خوانندگی خواهر و برادربائه سو بین بائه سانگ مون

تحصیلات بائه سوزی

بائه سوزی از زمان بچگی عاشق موسیقی بود و از همان روزها می دانست که قرار است روزی در این صنعت مشغول به کار شود. شاید به همین خاطر بود که به جای رفتن به مدرسه های عادی، از همان اول در مدرسه هنری مشغول به تحصیل شد. البته نقش پدر و مادرش را هم نباید در این داستان نادیده گرفت. این دو همیشه حمایتش می کردند تا اینکه بالاخره سوزی وارد مدرسه هنرهای نمایشی سئول شده و در سال ۲۰۱۳ هم از آنجا فارغ التحصیل شد.

بائه سوزی و همسرش

سوزی در گذشته با یکی از شناخته شده ترین بازیگران مرد کره به نام لی مین هو ارتباط داشت. این زوج یکی از محبوب ترین زوج های هنری در صنعت فیلم و سریال کره بودند. البته زوج دوست داشتنی ما پس از دو سال در سال ۲۰۱۷ از هم جدا شدند. دلیل این جدایی هیچوقت به صورت رسمی اعلام نشد. اما به نظر می رسد خدمت اجباری سربازی مین هو باعث این فاصله و در نهایت جدایی این زوج بوده است.

پس از این جدایی، بائه سوزی با بازیگر کره ای دیگری به نام لی دانگ ووک وارد رابطه شد. ای بار رابطه رمانتیک بین این دو ستاره یک سال هم دوام نیاورد. به همین دلیل بائه سوزی مدت هاست که تنهاست و با کسی قرار نمی گذارد.

مطالب پیشنهادی: بیوگرافی چا ایون وو

جوایز و دستاورد های بائه سوزی

بائه سوزی بدون شک در کارش درجه یک است. این ستاره در حرفه اش توانا، الهام بخش و خاطره آفرین بوده و به دستاورهای زیادی هم رسیده. در واقع درآوردن لیستی از این دستاوردها خیلی سخت است. سوزی اولین هنرمند زن کره ای است که موفق به دریافت جوایزی مانند روکی اواردز، دراما روکی اواردز و فیلم روکی اواردز شده است. علاوه بر این سوزی موفق شده در چهل و هشتمین جشنواره هنر بائک سانگ برنده جایزه بهترین بازیگر زن جوان شود؛ آن هم برای بازی در فیلم آرشیتکت ۱۰۱. البته بهترین جایزه در فستیوال SBS سال ۲۰۱۷ را هم نباید از این لیست جا انداخت.

جالب است بدانید که بائه سوزی اولین هنرمند زن از کره جنوبی است که مجسمه مومی اش در موزه مادام توسو به نمایش گذاشته شده است. این مجسمه در سپتامبر سال ۲۰۱۶ رونمایی شد.

درآمد و ارزش دارایی بائه سوزی

لازم به ذکر است که سوزی یکی از پولدارترین شخصیت های کره بوده و در لیست پولدارترین ها جایگاه سیزدهم را دارد. منبع اصلی درآمد این ستاره، بازیگری و خوانندگی است. البته که به عنوان مدل برای چندین برند هم فعالیت می کند. گفتنی است که بائه سوزی در سال ۲۰۱۳ فقط از راه قرارداد هایش برای تبلیغ برندها ۹ میلیون دلار درآمد داشته است. ارزش کل دارایی های این ستاره هم مبلغی در حدود ۲۵ میلیون دلار است.

قد و وزن بائه سوزی

بائه سوزی، بازیگر ۲۸ ساله مطلب امروز جوان و زیباست. او ۱ متر و ۶۸ سانتی متر قد و ۴۷ کیلوگرم وزن دارد. بنابراین فیزیکی لاغر داشته و از این نظر بسیار دوست داشتنی است. گفتنی است که بائه سوزی چشمان قهوه ای تیره و موهایی به رنگ سیاه دارد.

پیج اینستاگرام بائه سوزی

بائه سوزی با آیدی “skuukzky” در اینستاگرام فعالیت دارد. این بازیگر زیبای کره ای در حال حاضر ۱۸ میلیون دنبال کننده دارد. برای بازدید از اینستاگرام بائه سوزی روی لینک زیر کلیک کنید.

skuukzky

زندگی هنری بائه سوزی

سوزی فعالیت حرفه ای را از ۱۵ سالگی شروع کرده و از زمان تا به حال هرگز در کارش عقب نشینی نکرده است. آن زمان سوزی تنها مدلی برای فروشگاهی آنلاین بود اما هرگز دست از تلاش برای رسیدن به فرصت های بهتر برنداشت.

پس از این با مسابقه استعدادیابی Mnet Superstar K آشنا شد که در کره خیلی هم طرفدار دارد و پر بیننده است. بائه سوزی موفق شد مرحله اول را رد کند اما در مراحل بعد شکست خورده و حذف شد. البته استعداد و توانایی های او مورد توجه دارودان و گروه سرگرمی JYP قرار گرفته و او خیلی زود به کارآموزی موفق در این زمینه تبدیل شد.

بالاخره در سال ۲۰۱۰ سوزی تصمیم گرفت گروه خودش را که از سایر کارآموزان همین مسابقه تشکیل شده بود راه بیاندازد. افراد این گروه فی، جیا و مین بودن و نام گروهشان هم شد خانم های A.

سفر این گروه از چین شروع شد. آنها صمیم گرفتند آهنگ ها و اجراهای خودشان را به شرکت سامسونگ اکترونیک اختصاص دهند. اولین آهنگ این گروه ترکی موفق بود به نام BAD GIRL GOOD GIRL. موفقیت این تک آهنگ آنقدر زیاد بود که آنها توانستند تا پایان سال تک آهنگ دیگری به نام BREATH هم تولید کنند. این گروه موفق توانست در سال ۲۰۱۱ اولین آلبوم خودش با نام CLASS A را منتشر کند.

سوزی در عین فعال بودن در زمینه موسیقی دست از تلاش برای ستاره شدن در دنیای فیلم و سریال های کره ای هم برنداشت. اولین تجربه بازیگری این ستاره در سریال موزیکال تینیجری بوده به نام «آرزوهای بلندپروازانه». این سریال از تاریخ ۳ ژانویه تا ۲۸ فوریه از کانال KBS روی آنتن رفت. سوزی موفق شد برای بازی در این سریال جایزه بهترین بازیگر زن و بهترین زوج هنری را در کنار کیم سو هیون از آن خودش کند.

نقش آفرینی سوزی در سریال ها به همین جا ختم نشد. او توانست در سال ۲۰۱۲ در فیلمی با نام «آرشیتکت ۱۰۱» بازی کرده و رکورد شکنی کند. چرا که سریالش رکورد باکس آفیس را در کره شکست.

مطالب پیشنهادی: بهترین فیلم های کمدی کره ای

پس از این بائه سوزی در درام تاریخی به نام «کتاب خانواده گو» در سال ۲۰۱۳ هنرنمایی کرد.

عملکرد او در این سریال باعث شد برنده جوایزی مانند MBC اواردز، فستیوال بین المللی فیلم سئول و بهترین جایزه شود. البته جایزه بهترین بازیگر زن در کره هم به خاطر بازی در همین سریال به او اهدا شد. بائه سوزی جوان ترین بازیگری بود که به برنامه Healing’s Camp دعوت شد.

بائه سوزی اولین خواننده زنی است که صدایش در فیلم های کره ای شنیده شده است. از جمله آثار او در فیلم ها می توان به «صدای گل ها» در سال ۲۰۱۴، «دوست داشتن بی مرز» و «زمانی که تو خواب بودی» اشاره کرد.

مشغله های بائه سوزی در این مدت آنقدر زیاد بود که او دیگر نمی توانست با گروه خانم های A به کار ادامه دهد. به همین خاطر از گروهش جدا شد و سال بعدش هم توانست اولین آهنگ انفرادی خودش را با نام ?YES? NO وارد بازار کند. متاسفانه گروه در سال ۲۰۱۷ از هم پاشید. سوزی برای یک سال از صحنه موسیقی دور بود اما در سال ۲۰۱۸ برگشت و دومین آلبومش با نام «چهره های عشق» را منتشر کرد.

بائه سوزی در کارنامه حرفه ای اش همکاری های خوبی داشته؛ از جمله اگزو بایک هیون. آهنگ مشترک این دو ستاره با نام «رویا» نامزد دریافت جایزه بهترین همکاری در فستیوال موسیقی آسیایی Mnet شده بود. البته همکاری بائه سوزی با پارک وان را هم نباید فراموش کرد. سوزی در تاریخ ۳۱ مارچ سال ۲۰۱۹ با کمپانی soop قرارداد امضا کرد. پس از فسخ قرارداد گذشته او با JYP قدمی بسیار بزرگ برای پیشرفت داو در زمینه موسیقی بوده است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=233198

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x