تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

چرا تام و جری حرف نمیزنند (پاسخ کارگردان تام و جری به این سوال)

  • کد خبر : 232192
  • 23 تیر 1401 - 18:16

آیا تا به حال با خودتان فکر کرده اید که چرا شخصیت های کارتونی محبوب یعنی تام و جری حرف نمی زنند و فقط از طریق زبان بدن و حتی نوشتن با دیگران ارتباط برقرار می‌ کنند؟ نکته جالب ماچرا اینجاست که شخصیت های دیگر کارتون تام و جری صحبت می کنند هم انسان ها و هم حیوانات دیگر. چه داستانی پشت ساکت نگه داشتن شخصیت های اصلی بوده است؟

به گزارش «کمال مهر»؛آیا تا به حال با خودتان فکر کرده اید که چرا شخصیت های کارتونی محبوب یعنی تام و جری حرف نمی زنند و فقط از طریق زبان بدن و حتی نوشتن با دیگران ارتباط برقرار می‌ کنند؟ نکته جالب ماچرا اینجاست که شخصیت های دیگر کارتون تام و جری صحبت می کنند هم انسان ها و هم حیوانات دیگر. چه داستانی پشت ساکت نگه داشتن شخصیت های اصلی بوده است؟

چرا تام و جری صحبت نمی کنند

جوزف باربرا کارگردان تام و جری درباره اینکه چرا شخصیت های تام و جری حرف نمی زنند گفته ضرورتی برای حرف زدن تام و جری پیش نیامد و حتی به این نتیجه رسیدیم که حرف نزدن آن ها جذابتر است و داستان را بامزه تر می کند به خصوص که فیلم های صامتی مثل چارلی چاپلین مخاطبین بسیاری داشت.

موسیقی قوی

اسکات بردلی، آهنگساز تام و جری قطعات محشری برای این کارتون کودکانه شاد ساخته و به نظر میرسد یکی از دلایلی که تام و جری صحبت نمی کنند همین قطعات است که بسیار واضح تر از کلمات حس و حال اتفاقات را بازگو می کنند. گرچه تام و جری حرف نمی زنند اما قدرت موزیک به قدری قابل لمس است که نیازی به هیچ توضیحی نیست و انگار داریم می شنویم که اگر آن ها حرف میزدند چه می گفتند.

چند نکته جالب راجع به کارتون تام و جری

اولین باری که تام و جری حرف زدند مربوط به فیلم انیمیشن تام و جری محصول سال ۱۹۹۲ است که در آن تام آواز می خواند.جیغ تام که بسیار معروف است و شبیه صدای انسان است صدای خود ویلیام هانا است.خانمی که در کارتون تام و جری همیشه پاهایش را میبینیم شخصیت مامی تو شوز نام دارد که برگرفته از شخصیت یک به نام  نقش مک دانل می باشد.نویسنده تام و جری ویلیام هانا و کارگردان آن جوزف باربرا برای خلق تام و جری ۷ جایزه اسکار بردند.۲ ماهواره ناسا به نام تام و جری نامگذاری شدند.

همچنین ببینید: عکس نقاشی تام و جری برای رنگ آمیزی

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=232192

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x