تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

پایتخت ۳ با یک بازیگر جدید زن به تهران می‌آید

  • کد خبر : 23176
  • 27 بهمن 1392 - 9:28
پایتخت ۳ با یک بازیگر جدید زن به تهران می‌آید

“الهام غفوری” تهیه‌کننده پایتخت ۳ گفت: دوشنبه به تهران می‌آییم و ۶ قسمت بقیه سریال را در تهران تصویر برداری می کنیم.

 

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون کمال مهر به نقل از “الهام غفوری” با بیان اینکه از روز پنجشنبه ساخت بخش‌های تهران را در لوکیشن‌های خانه اوس موسی، برج میلاد و فرودگاه پی می‌گیریم گفت: در تهران یک بازیگر جدید زن نیز به کار اضافه می شود.

تهیه کننده سریال پایتخت ۳ افزود: لوکیشن خانه اوس موسی در احتمالاً اطراف دارآباد خواهد بود و البته نگارش قصه همچنان ادامه دارد.

وی همچنین گفت: پایتخت ۳ به احتمال زیاد در ۱۳ قسمت ساخته می‌شود.

خاطرنشان می‌شود؛ سریال پایتخت ۳ به تهیه کنندگی الهام غفوری و کارگردانی سیروس مقدم به سرپرستی محسن تنابنده نوشته می شود و بازیگران عبارتند از : علیرضا خمسه، محسن تنابنده، ریمارامین فر، نیکا وسارا فرقانی، احمد مهرانفر، نسرین نصرتی، مهران احمدی، هومن حاجی عبداللهی

داستان پایتخت ۳ عبارتند از: در شب عروسی ارسطو، حادثه ای روی می دهد که باعث می شود نقی که از چند ماه قبل بیکار است، پریشان و افسرده شود. او با تشویق خانواده به ورزش کشتی که در جوانی به آن مشغول بوده روی می آورد و پا در مسابقات کشتی پیشکسوتان می گذارد، اما ماجرایی در خلال کشتی پیش می آید که نقی و خانواده اش را وارد ماجراهایی تازه تر می کند.

عوامل پشت دوربین این سریال هم عبارتند از: مقدم کارگردان، دستیار اول کارگردکان: محمد صالح غربی جوان، مدیر برنامه ریزی: علی صابری، برنامه ریز: سید جواد حسینی، مجری طرح: علیرضا نجف زاده، مدیر تولید : محمود اتحادی، صدابردار: امیر پرتوزاده، مدیر تصویربردار:  امیر مرغوبی، طراح گریم: مجید اسکندری،  مجری گریم: مرتضی کهزادی، عکاس : نادر فوقانی، طراح صحنه و لباس: آرزو  غفوری

انتهای پیام/ اس

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=23176

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x