تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
1

زورگیران پارک ها و تفرجگاه های کرج دستگیر شدند

  • کد خبر : 230330
  • ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶

با تلاش کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز، سارقان زورگیر پارک ها و تفرجگاه های شهر کرج با اعتراف به ۱۸ فقره سرقت دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز در خصوص این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت با شیوه زورگیری در پارک های شهر کرج، بررسی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: بررسی‌های اولیه کارآگاهان حاکی از این بود که با توجه به گرمای هوا و حضور شهروندان در پارک ها و تفرجگاه ها، سارقان در گروه های ۲ نفره با استفاده از موتورسیکلت های فاقد پلاک در ساعات پایانی شب اقدام به سرقت موبایل و لوازم شخصی شهروندان با شیوه زورگیری می کنند.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز تصریح کرد: بلافاصله پس از انجام تحقیقات میدانی، کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی ردپای یکی از باندهای سابقه دار زورگیریر را در سرقت های به وقوع پیوسته مشاهده کردند و پس از شناسایی مخفیگاه آنها، در یک عملیات ضربتی ۴ نفر از سارقان را دستگیر کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف متهمان به ۱۸ فقره سرقت با شیوه زورگیری در پارک ها و تفرجگاه های کرج گفت: با اقدامات صورت گرفته همه مالباختگان این پرونده شناسایی شدند.
سرهنگ نادر بیگی در پایان با اشاره به تکمیل پرونده و معرفی متهمان به مراجع قضائی، از شهروندان درخواست کرد که از تردد بی مورد در مکان های خلوت در ساعت پایانی شب خودداری کنند.
 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=230330

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x