تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

سارقان مامورنما در ساوجبلاغ دستگیر شدند

  • کد خبر : 230185
  • 13 تیر 1401 - 19:28

جانشین فرماندهی انتظامی استان از دستگیری ۴ سارق مامور نما با اعتراف به ۳۰ فقره سرقت در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد معظمی گودرزی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از شهروندان در پوشش مامور پلیس در نواحی مختلف شهرستان ساوجبلاغ، بررسی موضوع در دستورکار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی های اولیه کارآگاهان مشخص شد سارقان به وسیله یک خودرو ۴۰۵ سوژه های خود را که اغلب از سنین پایین و مسن بودند انتخاب کرده، با معرفی خود به عنوان مامور و تهدید آن ها اقدام به سرقت گوشی همراه، وجه نقد و اموال قیمتی قربانیان می کردند.
این مقام انتظامی اظهار داشت: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی و افزایش گشت های انتظامی در نقاط وقوع سرقت، در نهایت موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان در نقاط مختلف استان شده و در چندین عملیات غافلگیرانه، هر ۴ متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.
سرهنگ گودرزی تصریح کرد: سارقان پس از مواجهه با مالباختگان و مستندات کارآگاهان چاره ای جز بیان حقیقت نیافته و به ۳۰ فقره سرقت اقرار کردند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز در صورت مواجهه با افراد مشکوکی که خود را مامور پلیس معرفی می کنند، ابتدا از آن ها کارت شناسایی و حکم ماموریت درخواست کرده و در صورت عدم ارائه این مدارک توسط آن ها، با شماره تلفن ۱۱۰ تماس بگیرند.
 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=230185

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x