تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

حرکت خلاف جهت سارق خودرو در اتوبان کرج – قزوین

  • کد خبر : 230178
  • 13 تیر 1401 - 15:18

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از کشف یک خودروی سرقتی و دستگیری سارق آن با اعلان هشدار دوربین هوشمند پلیس و هوشیاری پلیس شهرجدید مهستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی سلیمانی در تشریح این خبر گفت: در پی تردد یک دستگاه خودروی پیکان سرقتی در محور مواصلاتی ” کرج- قزوین ” و اعلان هشدار از سوی دوربین و سامانه های هوشمند پلیس، بلافاصله موضوع به نزدیک ترین واحد گشتی پلیس از کلانتری ۱۶ شهر جدید مهستان اعلام شد.
سرهنگ سلیمانی افزود: با حضور ماموران در لاین شمالی آزادراه، سارق با رویت پلیس اقدام به حرکت به صورت خلاف مسیر کرد که با تعقیب و گریز و چندین مرتبه صدور دستور توقف، راننده توجهی به این هشدارها همچنان با انجام حرکات خطرناک به حرکتش ادامه می داد.
این مقام انتظامی با اشاره به شلیک چند تیر هوایی از سوی ماموران با متوقف کردن خودرو سرقتی، تصریح کرد: در ادامه خودرو سرقتی در حین فرار به یک دستگاه خودروی تندر ۹۰ برخورد و واژگون شده و سریعا راننده خودروی پیکان از خودرو پیاده و به قصد فرار به داخل چاه آبی رفته که سرانجام توسط ماموران از چاه بیرون و دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد خاطرنشان کرد: امروز پلیس هوشمند کوچک ترین تحرکات مجرمان را تحت رصد خود دارد و برای ارتقاء امنیت مردم به صورت شبانه روز پای کار است.
 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=230178

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x