تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

کشف ۱۵ میلیارد کالای قاچاق از یک انبار در ماهدشت

  • کد خبر : 230156
  • 12 تیر 1401 - 11:16

با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز، از یک انبار در ماهدشت کرج بیش از ۱۵ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد معظمی گودرزی جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز با اعلام این خبر بیان داشت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر نگهداری مقدار قابل‌توجهی کالای قاچاق در یک انبار در ماهدشت کرج، بررسی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و اطمینان از صحت خبر، با هماهنگی مقام قضائی به انبار مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا ۴ تن روغن خوراکی، ۳۹ تن شکر و ۲۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال مکشوفه را ۱۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.
سرهنگ گودرزی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه گفت: متهم پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.
این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست چنانچه از نگهداری و فروش کالای قاچاق در در اطراف محل زندگی خود مطلع هستند، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کند.
 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=230156

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x