تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

اطفای ۱۱۳ مورد حریق و انجام ۱۲۲ عملیات نجات در هفته ای که گذشت

  • کد خبر : 230146
  • 11 تیر 1401 - 13:08

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج بیان کرد: در هفته ای که گذشت ۶۷ مورد نجات یافته، ۱۰ مصدوم در حادثه هایی که رقم خورد داشته ایم.

به گزارش کمال مهر، محمد جمشیدی در تشریح این خبر اظهار کرد: طی هفته گذشته، باحضور ۱۰۵۲ نیروی عملیاتی (نفر ساعت) مستقر در ۳۲ ایستگاه به مدت ۲۲۳ ساعت عملیات و با استفاده از تجهیزات و تعداد ۳۸۶ دستگاه خودروی عملیاتی به ۱۱۳ مورد حریق و ۱۲۲ مورد نجات رسیدگی کردند.
جمشیدی افزود: ۳۸ مورد احتیاط و ۳۰ مورد استقرار در سطح شهر با حضور آتش نشانان صورت گرفت.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج بیان کرد: در هفته ای که گذشت ۶۷ مورد نجات یافته، ۱۰ مصدوم در حادثه هایی که رقم خورد داشته ایم.
جمشیدی گفت: در بین ۳۲ ایستگاه ها عملیاتی،بیشترین ماموریت در ایستگاه ۱۰۲ با ۱۰ مورد حریق و ۹ حادثه، ایستگاه ۱۲۲ با ۷ مورد حریق و ۹ حادثه، ایستگاه ۱۰۳ با ۷ مورد حریق و ۷ حادثه و ایستگاه ۱۰۹ با ۴ مورد حریق و ۱۰ حادثه حادثه صورت گرفت.
وی افزود: در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری تعداد ۱۱ مورد جواز و ۴۶ مورد تائیدیه ایمنی با حضور ۲۲۸ نفر کارشناس به مدت ۸۵۵ ساعت صادر گردید.
محمد جمشیدی اشاره کرد: تعداد ۱۳ مورد بازدید از تصرفات سطح شهر،ارائه خدمات مشاوره ای به تعداد ۲۰ مورد و تعداد ۱۱ مورد اخطار ایمنی با حضور ۱۳۲ نفر کارشناس اعزامی به مدت ۴۹۵ ساعت در حوزه ایمنی شهری و صدور ۸ مورد گواهی جهت علت حریق، صدور ۵ مورد گواهی حریق و حوادث با حضور ۳۳ نفر کارشناس اعزامی به مدت ۷۸ ساعت کارشناسی طی یک هفته گذشته صورت گرفت.
جمشیدی در پایان از زحمات و تلاش های آتش نشانان و همکاران خود در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج تقدیر و تشکر نمود.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=230146

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x