تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

در نقطه سر به سر تأمین و مصرف آب هستیم

  • کد خبر : 230133
  • 11 تیر 1401 - 11:37

مدیرعامل شرکت آبفای استان البرز گفت: هرچند در تامین و توزیع آب به نوعی در مرحله اقتصاد معیشتی و در نقطه سربه سر هستیم ولی امیدواریم با همکاری مردم تابستان را بدون مشکل پشت سر بگذاریم.

ذوالفقار مهدی زاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: هفته گذشته روزهای گرمی را پشت سر گذاشتیم و به واسطه دمای هوای بیش از ۴۰ درجه، شاهد افزایش مصرف آب در استان بودیم.
وی ادامه داد: خوشبختانه با مدیریت مصرف مشترکین، به مشکل عمده در خصوص قطعی آب برنخوردیم.
وی توضیح داد: هرچند در تامین و توزیع آب به نوعی در مرحله اقتصاد معیشتی و در نقطه سربه سر هستیم ولی امیدواریم با همکاری مردم تابستان را بدون مشکل پشت سر بگذاریم.
وی در پاسخ به اینکه آب بهای چه گروهی از مشترکین البرز رایگان است، گفت: مددجویان نهادهای حمایتی مثل کمیته امداد و بهزیستی که از سازمان تحت پوشش خود معرفی نامه بیاورند و وضعیت آنها پس از بررسی احراز شود، شرایط اولیه رایگان شدن آب بها را دارند.
این مسئول اضافه کرد: البته صرفا این مورد کافی نیست و این مشترکین باید کنتور جدا داشته باشند و یک سوم الگوی مدیریت مصرف آب مصرف کنند.
مهدی زاده در بخش دیگری از صحبت‌های خود به گلایه مردم از قطعی آب در منطقه سرحدآباد اشاره کرد و گفت: تامین آب این منطقه از طریق آبفا نیست و از طریق آبرسانی محلی انجام می‌شود.
مدیرعامل شرکت آبفای استان البرز ادامه داد: در مجموع ۱۳۰ آبرسانی محلی در البرز وجود داشت که بیشتر آنها به آبفا واگذار شده و تعداد کمی از آنها باقی مانده است.
وی توضیح داد: در صورت واگذاری آبرسانی محلی این محدوده به آبفا اقدامات لازم برای رفع مشکل ساکنان رفع می‌شود.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=230133

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x