تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

استاندار: مسیر انتقال زندان های ملی از البرز با جدیت دنبال می شود

  • کد خبر : 230109
  • 09 تیر 1401 - 19:17

استاندار البرز با اشاره به موضوع انتقال زندان های بزرگ از این استان به عنوان یک مطالبه جدی گفت: اکنون مجوز فروش عرصه و اعیان زندان های رجایی شهر و قزلحصار دریافت شده و به عنوان یک مطالبه مردمی به صورت جدی پیگیر آن هستیم.

به گزارش ایرنا، مجتبی عبداللهی عصر پنجشنبه در شورای اداری البرز افزود: البته در این راستا پیشنهاد های دیگری نیز داریم که با نظر کارشناسی و خردجمعی در این رابطه پیگیری خواهیم کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه عقیده راسخی به مشارکت فعال مردم در امور دارم چراکه با حضور مردم می توانیم به وضعیت مطلوب تری برسیم اظهار داشت: در سالی که طبق منویات مقام معظم رهبری به نام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی مزین شده باید تلاش، نگاه، اقدام و برنامه ویژه ای برای تحقق اهداف داشته باشیم.
عبداللهی گفت: با همیت، همبستگی، اتحاد و تلاش شبانه روزی مجموعه مدیران استان اکنون شاهد روند رو به جلو برنامه ها و اهداف توسعه ای استان هستیم که این امر را باید همچنان با جدیت ادامه دهیم.
وی  با اشاره به موضوع عادلانه سازی یارانه ها، گفت: دولت مردمی سیزدهم با اقدامی شجاعانه برای بهره مندی حداکثری مردم از یارانه ها نسبت به جراحی اقتصادی اقدام کرده ولی اهداف این موضوع بخوبی برای مردم اطلاع رسانی و آگاهی بخشی نشده است.
عبداللهی  با اشاره به اقدامات و برنامه های وزارت نیرو در راستای تامین آب و برق، افزود: ۶ هزار و ۳۰۰ مگاوات برق وارد شبکه توزیع کشور شد که این اقدام بزرگ قطع برق در زمان های خاص را به حداقل رساند.
وی گفت: در استان البرز نیز اقدام بسیار ارزشمندی در راستای تامین زیرساخت های لازم جهت افزایش سهمیه آب از محل سدهای مستقر در استان صورت گرفته است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به تکریم خانواده های شهدا اشاره و افزود: تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران باید در راس امور مدیران قرار گیرد چراکه ما مدیون خون شهدا هستیم.
استاندار البرز گفت: مدیران استان باید دیدارهای چهره به چهره با مردم را در برنامه های خود داشته باشند و با دید مثبت برای حل مشکلات آنها اقدام کنند.
عبداللهی در ادامه  ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهید آیت الله بهشتی، افزود: از همراهی ها و حمایت های نماینده ولی فقیه در استان و تلاش ها و اقدامات مدیران در مسیر پیشبرد اهداف توسعه ای البرز نهایت قدردانی را دارم.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=230109

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x