تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

بیش از چهار هزار واحد صنفی در فردیس بازرسی شدند

  • کد خبر : 230061
  • 08 تیر 1401 - 13:37

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس گفت: چهار هزار و ۶۸۰ واحد صنفی ،مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی توسط واحد سلامت محیط مرکز بهداشت فردیس و دانشگاه علوم پزشکی استان طی یک ماه گذشته در این استان بازرسی شدند.

دکتر پانته آ عینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: واحدهای صنفی به ویژه عرضه کنندگان مواد غذایی توسط تیم های بهداشتی و سایر دستگاه ها برای پیشگیری از انتقال ویروس کروناو سایر بیماری ها با دقت زیر رصد بهداشتی قرار گرفته اند.
وی اظهار داشت: در جریان این بازرسی ها ۲۹ واحد صنفی متخلف به دستگاه قضایی معرفی ،۱۰۶ مورد پیشنهاد تعطیلی موقت داده شد  و ۲۳۵ مورد اخطار دریافت کردند.
وی افزود: تعداد ۶۷ مورد تاسیسات آب و فاضلاب ، ۳۱ مورد نمونه برداری مواد غذایی ، نمونه برداری آب  ۱۷۴ مورد و یک هزار و۸۶۲ مورد کلرسنجی آب آشامیدنی  طی یک ماه گذشته در این شهرستان  انجام شد.
عینی افزود: بازدید از مراکز آموزشی و مدارس ۴۷ مورد، هفت هزار و ۲۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد توسط واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت در این شهرستان کشف و معدوم شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس گفت: بازدید مراکز بهداشتی درمانی ۳۸ مورد ، موارد نظارتی و بازرسی مشترک با سایر سازمان ها ۳۷ مورد و بازدید از تاسیسات آب و فاضلاب ۶۷ مورد انجام شد.
وی با اشاره به اینکه از ۱۲۳ آزمایشگاه ،مطب ، مراکز بهداشتی  و مراکز تزریق واکسن کرونا بازدید انجام شد، گفت:  رسیدگی به ۲۴۴  مورد شکوائیه بهداشتی و ۱۷۲ مورد یدسنجی در نمک های خوراکی از دیگر اقدامات به شمار می رود.
عینی افزود: بازدید مراکز نظامی و زندان ۱ مورد، بازدید از استخرهای شنا ۱۹ مورد و بازدید از کارگاهها و کارخانه ها ۲۲۰ مورد طی این مدت اجرا شد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=230061

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x