تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

مشکلات خدمات زیربنایی مسکن مهر شهر جدید مهستان بررسی شد

  • کد خبر : 230047
  • 07 تیر 1401 - 19:17

پیرو بازدید استاندار البرز از پروژه های مسکن شهر جدید مهستان و تاکید وی بر تسریع در روند اجرایی شدن مصوبات جلسات گذشته، پنجمین جلسه پیگیری مصوبات و رفع مشکلات خدمات زیربنایی واحدهای مسکن مهر شهر جدید مهستان در شهر جدید هشتگرد به ریاست دکتر فانی مشاور استاندار و مدیرکل دفتر فنی، حمل و نقل و ترافیک و با حضور مدیران عامل دستگاه های خدمات رسان و شرکت عمران شهر جدید هشتگرد و سایر مسئولان ذیربط برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، ابوالفضل فانی در این جلسه ضمن تاکید بر لزوم بهره برداری هر چه سریع تر از پروژه های مسکن مهر شهر جدید مهستان تاکید کرد: تکمیل شبکه برق شهر جدید مهستان از جمله مصوبات این جلسه است که باید تا ماه آینده عملیاتی شود.
وی افزود: شرکت گاز استان نیز متعهد شود واحدهای مربوط به بلوک های سهند سازان، پارس فراسازه و تامین اجتماعی را تا ۲ ماه آینده گاز رسانی نماید.
به گفته وی شرکت عمران شهر جدید هشتگرد نیز متعهد شده است شبکه و اتصال انشعاب فاضلاب ۳ هزار و ۱۲۵ واحد را به شرکت آبفا تحویل نموده و متعاقب آن نیز شرکت آبفا تحت پوشش خدمات فاظلاب قرار دهد و همچنین شرکت آبفا در راستای آبرسانی به سایت مسکن مهر شهر جدید مهستان نسبت به نصب کنتور عمومی سایت ها اقدام و در پی آن نیز شرکت عمران شهر جدید نیز پمپ و مخزن بلوک های مذکور را تامین نماید.
 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=230047

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x