تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

حل مشکل معارض شهیدستان کرج

  • کد خبر : 230030
  • 07 تیر 1401 - 10:16

یکی از اصلی ترین موانع در مسیر ثبت ملی شهیدستان کرج وجود معارض برای محوطه حیاط این دبیرستان ماندگار و قدیمی است. سال ۹۹ ثبت ملی مجموعه تا فتح الفتوح دروازه‌ های ایاصوفیای اسلامبول توسط سلطان فاتح پیش رفت ولی نهایتا با بهانه تراشی ها و کارشکنی های پیدا و پنهان برخی سنگ اندازانِ نامسئول، ثبت ملی مجموعه آچمز شده و مشمول زمان گردید.

✍️ رضا قاسمپور
احتمالا شما هم با من همدل باشین که برخی سورند و سرور، انرژی بخشند و مثبت اندیش، مهربانند و بی توقع، متبسم اند و متعهد،تحول گرا هستند و انتقاد پذیر، چند بعدی اند و دور اندیش و… یکی از جوانان پرشور و شرر ایران کوچک که واجد چنین اوصافی است دکتر “عمار ایزدیار” مرد روزهای سخت و یخبندان عاطفه هاست.
 

 
🔷گپی به درازنای تاریخ
اولین برخوردم با ایزدیار در انتخابات مجلسِ قبل و به واسطه استاد “رضا ایمان” از پیشکسوتان آموزش و پرورش و اعضای فعال مجموعه معتمدین البرز بود.
امروز در حاشیه جلسه هم اندیشی برای “یاداوره شهدای زنجانی تبار البرز” با عمار ایزدیار گپی مینی مال ولی حجیم و به بلندای تاریخ نیم قرن فعالیت مستمر شهیدستان کرج(دبیرستان شهدای انقلاب اسلامی_دکتر شریعتی و…) زدیم.
🔷پیشنهاد آلترناتیو فرماندار کرج
راستش عمار، با خبر ارزشمندش غافلگیرم کرد. آقا رضا مشکل معارض شهیدستان در جلسه……طرح موضوع شده و مقرر گردید با زمینی در خیابان داریوش تهاتر گردد.
از شما چه پنهان با شنیدن این خبر از منتخب اول شورای شهر کرج، تمام خستگی روحی و جسمی حاصل از نامهربانی ها و بی مهری های برخی( در عرض سه سال حضورم در شهیدستان کرج) در چشم بهم زدن به دَر شد.
مهندس “غفور قاسم پور” فرماندار ساعی کرج عنقریب در آستانه بازنشستگی است. من اگر جای دکتر “عبدالهی استاندار البرز” بودم دکتر عمار ایزدیار جوان، انرژیک و نیروی ارزشی را به عنوان فرماندار کرج پیشنهاد می کردم.
🔷حل مشکل معارض شهیدستان
یکی از اصلی ترین موانع در مسیر ثبت ملی شهیدستان کرج وجود معارض برای محوطه حیاط این دبیرستان ماندگار و قدیمی است.سال ۹۹ ثبت ملی مجموعه تا فتح الفتوح دروازه‌ های ایاصوفیای اسلامبول توسط سلطان فاتح پیش رفت ولی نهایتا با بهانه تراشی ها و کارشکنی های پیدا و پنهان برخی سنگ اندازانِ نامسئول، ثبت ملی مجموعه آچمز شده و مشمول زمان گردید.
🔷حوصله و مداومت حلال مشکلاتند
به هر حال امروز با شنیدن خبر استراتژیک آقا عمار انرژی های ذخیره شده در حاج مهدی توسلی(مدیر شیفت عصر) و رضاقاسم پور(خادم الشهدا) در آستانه جوشش مضاعف و موقعیت فوران قرار گرفته است. امیدوارم به فضل الهی و مساعدت‌های مسئولین بالادستی،هیات امنا، انجمن،علاقمندان و فارغ التحصیلان پرتعداد و نیز همکاران مجموعه، امسال شاهد ثبت ملی این اثر فاخر فرهنگی_ معنوی در نقطه سوق الجیشی کرج باشیم.
🔹ثبت ملی و کیفیت بخشی آموزشی
لازم به ذکر است که دبیرستان شهدای انقلاب اسلامی کرج با تقدیم بیش از ۱۵۰ شهید دانش‌آموز به اسلام و انقلاب در زمره مدارس خاص کشور بوده و حدود نیمی از شهدای دانش‌آموز استان البرز را تقدیم وطن کرده است. این دبیرستان سال ۹۸ در شورای فرهنگ ‌عمومی استان ثبت معنوی شده و مسئولین ذیربط در صددند در کنار کیفیت بخشی آموزشی شهیدستان کرج را ثبت ملی نمایند.
امسال قرار است حوالی ۱۳ آبان کنگره شهدای دانش آموز شهیدستان کرج در اشل استانی برگزار گردد.
 
گزارش: رضا قاسمپور

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=230030

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x