تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

صنایع جدید البرز سه هزار نیروی انسانی جذب می کنند

  • کد خبر : 229940
  • 02 تیر 1401 - 22:06

مدیران صنایع شهرک صنعتی کوثر اشتهارد در آستانه گشایش طرح های جدید صنعتی این شهرک امروز پنجشنبه در نشستی که با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان برگزار شد، اعلام کردند که این صنایع آماده جذب سه هزار نیروی انسانی هستند.

به گزارش کمال مهر، در این نشست که با محوریت “همفکری در تامین نیاز های بخش تعاون” برگزار شد  مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز  گفت: این اداره کل همواره حمایت از کارآفرینی به ویژه در بخش تعاونی های تولیدی و خدماتی را در دستور کار قرار داده است.
عبدالله دارایی  با اشاره به فراهم بودن زیر ساخت‌ های لازم در تعاونی های تامین و خدمات استان البرز افزود: ماهیت بخش صنعت و تولید ایجاب می‌کند حرکت ها و اقدامات در بستر تولید با سرعت بیشتری دنبال شود.
وی ضرورت پیگیری در تامین نیازهای بخش تولید با  با مدیریت خود صاحبان صنایع، به آنان توصیه کرد ، مباحث مربوط به حمل و نقل، ساخت و ساز جاده‌ای و تامین نیرو و خدمات پشتیبانی را تا حصول نتایج مثبت پیگیری کنند.
دارایی با اشاره به مشکل بعضا حاد حمل و نقل کارگران ساکن در مناطق شهری برای عزیمت به شهرک های صنعتی گفت: برای رفع این مشکل، ایجاد تعاونی های ارایه خدمات پشتیبانی در حوزه حمل و نقل ضروری است.
وی تصریح کرد: با تشکیل تعاونی ویژه حمل و نقل کارگران در شهرک های صنعتی، کمبود نیروی کار ناشی از عدم تمایل برخی کارگران شهرهای حاشیه شهرک های صنعتی برای جذب و فعالیت در واحدهای تولیدی این شهرک ها برطرف خواهد شد.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی  البرز در خصوص پشتیبانی این اداره کل از بخش تعاون اظهار کرد: بسترهای قانونی تاسیس تعاونی‌ها فراهم است ، ضمن آنکه معاونت‌ های اشتغال و روابط کار این اداره کل نیز برای همکاری و همفکری با کارآفرینان و صاحبان صنایع در مسیر رفع مشکلات و ایجاد تحول در بخش تولید آمادگی کامل دارند.
در این نشست برخی مسائل در زمینه های حمل و نقل، تامین نیروی انسانی،  مسکن کارگری مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد توسط اداره کل تعاون استان هماهنگی‌ های لازم جهت رفع مشکلات و کمک به صاحبان صنایع انجام‌ پذیرد.
در این جلسه معاونین تعاون، اشتغال و روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی حضور داشتند و به پرسش‌های صنعتگران و تولیدکنندگان پاسخ دادند.
استان البرز بیش از سه هزارو۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی فعال دارد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=229940

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x