تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
0

بوستان های کرج میزبان نخستین جشنواره تئاتر خیابانی مهر البرز

  • کد خبر : 229939
  • 02 تیر 1401 - 21:56

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج اعلام کرد: نخستین جشنواره تئاتر خیابانی تابستانی مهر استان البرز در تعدادی از بوستان های کرج به اجرا درآمد.

به گزارش کمال مهر، حمیدرضا عبدالله پور روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: این جشنواره باهدف پیشگیری از وقوع جرم وکاهش آسیب های اجتماعی از امروز در  برخی بوستان های البرز به اجرا درآمده است.
وی افزود: پس از انتشار فراخوان این جشنواره و بازبینی و داوری ۲۶ اثر ارسالی به دبیرخانه آن، تئاتر های منتخب آن به مدت چهار روز در پارک ها و بوستان های شهراجرا می شوند.
عبدالله پور به نقش تأثیرگذار هنرمندان در فرهنگ‌سازی اشاره کرد و اظهار داشت: تمام تئاترهای این جشنواره در عین وفاداری به واژه ارزشمند تئاتر در تولید اثر هنری خود به وفاق و انسجام خانواده، گسترش فرهنگ اصیل خانواده های ایرانی اسلامی، آگاهی بخشی و دانش افزایی مردم درباره آسیب های اجتماعی ناشی از اعتیاد، بیکاری، طلاق، فقر فرهنگی و پیشگیری از این آسیب ها  می پردازند.
این مسوول با بیان اینکه پارک‌ها محلی برای گذراندن اوقات فراغت جوانان به شمار می‌روند افزود: برگزاری فعالیت های فرهنگی و تبلیغاتی در پارک ها و بوستان های شهر اقدامی اثربخش در زمینه جذب و جلب شهروندان بخصوص جوانان به موضوعات دینی واعتقادی و در جهت کاهش آسیبهای اجتماعی  می باشد.
رییس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج  بر استفاده از ظرفیت پارک‌ها برای آموزش‌های شهروندی تاکید کرد و گفت: معتقدیم پارک ها و بوستان ها امروزه کارکردی بیش از فضای ســبز شهری داشته و براین اساس برای فصل تابستان تعدادی جشنواره و برنامه های فرهنگی دیگر نیز در پارک ها و بوستان ها  برنامه ریزی شده که پس از  جمع بندی نهایی اطلاع رسانی آن انجام خواهد شد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=229939

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x