تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

درمانگاه شبانه روزی شهر جدید مهستان راه اندازی شد

  • کد خبر : 229934
  • 02 تیر 1401 - 17:56

نخستین درمانگاه شبانه روزی دولتی شهر جدید مهستان روز پنجشنبه با حضور نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ساوجبلاغ راه اندازی شد.

به گزارش کمال مهر، فرماندار ساوجبلاغ در آیین گشایش این درمانگاه  اظهار داشت: با راه اندازی این درمانگاه شبانه روزی در فاز هفت شهر جدید مهستان یکی از وعده های دولت محقق شد.
محمد رضا البرزی با اشاره به محرومیت های بهداشت و درمان شهرجدید مهستان گفت: متاسفانه این  شهربا بیش از ۸۶ هزار نفر جمعیت تاکنون فاقد درمانگاه شبانه روزی بوده است.
وی افزود: این درمانگاه در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع و زیربنای یک هزارو۲۰۰ متر مربع در ۲ طبقه احداث شده که پیش از این به عنوان پایگاه سلامت از ساعت هشت صبح تا ۱۴:۳۰  خدمات رسانی می‌نمود.
فرماندار ساوجبلاغ در ادامه از افتتاح دومین درمانگاه شبانه روزی در شهرجدید مهستان توسط بسیج سازندگی سپاه استان البرز ظرف مدت یکماه آینده خبر داد.
 
 

 
وی همچنین ضمن تقدیر از صبوری مردم شهرمهستان  به دلیل کمبودهای درمانی موجود از اجرای عملیات کلنگ زنی و ساخت بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی در این شهر خبر داد و گفت: به زودی برای ساخت بیمارستان، زمینی توسط شرکت عمران شهرجدید مهستان اختصاص و به وزارت بهداشت تحویل خواهد شد.
البرزی در پایان با اشاره به دیگر مشکلات زیرساختی و زیربنایی شهر جدید مهستان قول داد به زودی با همکاری و اهتمام مسوولان مشکلات مرتفع خواهد شد تا رضایتمندی مردم نیز محقق گردد.
رییس شبکه بهداشت و درمان ساوجبلاغ نیز گفت: این مرکز خیرساز از این پس با افزایش ظرفیت به صورت شبانه روزی به ارائه خدمات پزشکی و پرستاری خواهد پرداخت.
علی رنجبر پور اظهار داشت: در این درمانگاه ضمن اخذ مصوبه وزارت بهداشت بعنوان مرکز جامع سلامت، خدمات دندانپزشکی، مراقب سلامت، واکسیناسیون، بهداشت روان، واحد تغذیه، بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای و بهداشت مدارس به صورت ۲۴ساعته انجام خواهد پذیرفت.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=229934

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x