تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در چهارباغ

  • کد خبر : 229918
  • 01 تیر 1401 - 19:06

فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ از اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف و توقیف ۵۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کامران چراغی صبح امروز در تشریح این خبر گفت: برابر مصوبات دومین قرارگاه مبارزه با سرقت استان با توجه به افزایش وقوعات سرقت‌ های به عنف با موتورسیکلت، طرح توقیف موتورسیکلت های فاقد پلاک و پلاک مخدوش بصورت ویژه در دستورکار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ با بیان اینکه در این طرح تعداد ۵۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند، خاطرنشان کرد: این طرح ارتقاء با قوت تداوم خواهد داشت، چرا که اجرای آن نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع جرم و ارتقاء امنیت و آرامش در بین شهروندان دارد.
سرهنگ چراغی با بیان اینکه صرف استفاده از قوه قهریه در برخورد با موتورسیکلت سواران نتیجه بخش نخواهد بود، تاکید کرد: این امر نیازمند آموزش و فرهنگ سازی بوده و می طلبد تمامی سازمان های متولی امر در راستای آموزش و فرهنگ سازی اقدام نمایند.
وی در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را برای بررسی به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=229918

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x