تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

تیم لیگ برتری هندبال آقایان در البرز تشکیل می شود

  • کد خبر : 229911
  • 01 تیر 1401 - 11:17

رییس هیات هندبال البرز با اشاره به حضور تیم یکتا افروز در رقابت های لیگ برتر بانوان گفت: امسال تیم لیگ برتری هندبال آقایان نیز استان تشکیل خواهد شد.

«مرتضی خادمی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته، بنا داریم تا امسال در بخش آقایان نیز یک تیم به رقابت های لیگ برتر اعزام که با قطعی شدن این موضوع و نام باشگاهی که قرار است در رقابت ها حضور یابد این موضوع اطلاع رسانی می شود.
وی  گفت : برگزاری رقابت های چهارجانبه هندبال جام  مرحوم محمود ندیری  از دیگر برنامه های  هیات هندبال استان البرز است که   روز جمعه سوم تیرماه جاری  با حضور چهار تیم از استان های قزوین، تهران، شهر قدس و البرز  در رده نونهالان به مدت یک روز برگزار می شود.
خادمی با بیان اینکه تیم های استانی در بخش های آقایان و بانوان در تمامی رده ها در حال آماده سازی خود هستند تصریح کرد: با توجه به آغاز رقابت های کشوری در آینده نزدیک، ورزشکاران ما در حال آماده سازی و تمرین برای حضوری پر قدرت در رقابت های پیش روی هستند.
وی تغییر در برخی از روسای کم کار هیات های شهرستانی را از دیگر برنامه های هیات هندبال البرز عنوان کرد و گفت: هدف ما این است  که با ایجاد تغییراتی شاهد ارتقای هر چه بیشتر این رشته ورزشی در استان باشیم.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=229911

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x