تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
3

مراسم تقدیر از فعالان رزمایش جهاد امید آفرینی برگزار شد

  • کد خبر : 229908
  • 01 تیر 1401 - 11:05
مراسم تقدیر از فعالان رزمایش جهاد امید آفرینی برگزار شد

صبح دیروز ۳۱خرداد مراسم تقدیر و تشکر از فعالان رزمایش جهاد امید آفرینی مهرشهر و کمالشهر در دارالقرآن این سپاه  برگزار شد.

به گزارش کمال مهر؛ به نقل از روابط عمومی سپاه امام هادی (علیه السلام)صبح دیروز ۳۱خرداد مراسم تقدیر و تشکر از فعالان رزمایش جهاد امید آفرینی مهرشهر و کمالشهر در دارالقرآن این سپاه  برگزار شد.

در این مراسم از مدیران و مسئولین شهری و گروههای جهادی مردمی با حضور امام جمعه مهرشهر حجت الاسلام و المسلمین رضایی، معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه کرج غفور قاسمپور تقدیر بعمل آمد.

امام جمعه مهرشهر در این مراسم ضمن تاکید این مسلئه که حرکت های جهادی برای ریشه کن شدن محرومیت در الویت باشد تصریح کرد: حرکتهای جهادی مسئولین و مردم نقطه اوج وحدت و همدلی است و این امر برای رشد و تعالی محلات کم برخوردار اثر خواهد گذاشت.

وی افزود: مرحله دوم رزمایش با قوت بیشتری در دهه امامت و ولایت از عید قربان تا عید غدیر در مناطق دیگر برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است این رزمایش به مدت ۱۰ روز از ۳ خرداد پیرامون مسائل اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی در مناطق کم برخوردار شهرک امیرالمومنین علیه السلام و شهرک ولیعصر عج کرج به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شهرداری مناطق ۳ و ۴ کرج، شهرداری کمالشهر، شرکت توزیع برق مهرشهر، سازمان سیما،منظر، فضای سبز شهری کرج، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج، اداره ورزش غرب کرج، شرکت آبفا مهرشهر، صدا و سیما البرز، ستاد اجرایی فرمان امام (ره ) البرز، بهزیستی ، فنی و حرفه ای و سایر نهادها و ادارات در دالقرآن موعود برگزار شد.

انتهای پیام/

محسن رضایی اصل

۳.۵ ۲ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=229908

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x