تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

دستگیری سارق به عنف با ۱۶ فقره سرقت در کرج

  • کد خبر : 229877
  • 31 خرداد 1401 - 18:46

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری یک سارق به عنف با ۱۶ فقره سرقت در شهرستان کرج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد نادربیگی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت :در پی وقوع چندین فقره سرقت به عنف در سطح شهر، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: با رصد و بررسی اطلاعاتی، ردپایی از یک سارق سابقه دار در این پرونده مشاهده شد که بلافاصله تحت نظارت و کنترل شبانه روزی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
سرهنگ نادربیگی تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی مامورین در نهایت مخفیگاه متهم شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.
رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده تاکنون ۱۶ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند،افزود: متهم در بازجویی پلیس به ۱۶ فقره سرقت به عنف اعتراف کرده است.
سرهنگ نادربیگی در بیان شیوه و شگرد این سارق بیان داشت : متهم گاهی به صورت پیاده و یا با موتور سیکلت در سطح شهر به پرسه زنی مشغول بوده و پس از انتخاب سوژه مورد نظر در فرصت مناسب اقدام به سرقت به عنف نموده و گوشی موبایل، وجه نقد و یا طلاجات آن ها را سرقت می کرد.
این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده افراد مشکوک این چنینی هوشیار بوده و ضمن حفظ خونسردی و عدم درگیری، سریعا با شماره گیری ۱۱۰ پلیس را در جریان بگذارند.
 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=229877

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x