تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

دستگیری سارق زورگیر در کمتر از ۲ ساعت

  • کد خبر : 229873
  • 31 خرداد 1401 - 18:36

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: فردی که با استفاده از سلاح سرد اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه و لوازم با ارزش یکی از شهروندان کرده بود، در کمتر از ۲ ساعت دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کامران ملکی در تشریح این خبر گفت: روز گذشته خبر وقوع یک فقره زورگیری در شهر فردیس به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ مرکزی قرار گرفت.
وی افزود: بلافاصله ماموران گشت به محل اعزام و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد مالباخته که یک مرد سالخورده بود، داخل خیابان در حال تردد بوده که در این حین یک نفر به سمت وی آمده و به زور و تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت گوشی همراه و وجه نقد وی نموده و به سرعت از محل متواری شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس اظهار داشت: در ادامه مشخصات ظاهری سارق دریافت و با گشت زنی هدفمند در خیابان های اطراف؛ در کمتر از ۲ ساعت سارق زورگیر شناسایی و با هوشیاری و سرعت عمل ماموران دستگیر شد.
سرهنگ ملکی با اشاره به کشف سلاح سرد و اموال مسروقه از متهم، خاطرنشان کرد: سارق در بازجویی های به عمل آمده به جرمش مبنی بر سرقت با شیوه زورگیری اعتراف کرد که در این خصوص پرونده تشکیل و به پلیس آگاهی ارسال شد.
این مقام انتظامی در پایان از شهروندان درخواست کرد تا از تردد در ساعات خلوت در خیابان های خلوت خودداری کرده و از انجام مکالمه های طولانی در معابر پرهیز کنند.
 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=229873

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x