تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
1

اعتراف سارقان منزل در نظرآباد به ۷۱ فقره سرقت

  • کد خبر : 229756
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶

فرمانده انتظامی استان از دستگیری باند سارقان منزل با اعتراف به ۷۱ فقره سرقت در شهرستان نظرآباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار عباسعلی محمدیان در تشریح این خبر گفت: در پی افزایش سرقت های منزل در برخی از نقاط شهر نظرآباد، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: در همین راستا کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی-پلیسی موفق شدند یکی از سارقان حرفه ای دخیل در این سرقت ها را شناسایی و در حالی که نامبرده در حال متواری شدن به یکی از استان های غربی کشور بود، او را دستگیر کنند.
این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: در تحقیقات تکمیلی، متهم با مشاهده مستندات پلیس لب به اعتراف گشوده و به ۷۱ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان های نظرآباد، هشتگرد، آبیک، چهارباغ و بندرعباس با همدستی ۴ نفر دیگر اقرار کرد.
سردار” محمدیان” با اشاره به دستگیری همدستان متهم در عملیات های جدگانه، گفت: با هماهنگی قضائی، ۳ دستگاه خودرو متهمان که در سرقت ها از آن ها استفاده می شد، توقیف شدند.
فرمانده انتظامی البرز یادآور شد: از محل اختفای سارقان تعداد زیادی اموال سرقتی شامل طلاجات، لپ تاپ، تبلت، بدلیجات ، انگشتر ، ساعت مچی و یک قبضه سلاح گرم کشف شد.
این مقام ارشد انتظامی در پایان ضمن اشاره به نقش دزدگیر و دوربین مداربسته در پیشگیری و کشف سرقت های منزل اضافه کرد: بسیاری از سرقت های ثبت شده به دلیل عدم رعایت موارد ایمنی از سوی شهروندان است.
 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=229756

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x